Stáj Ferrari dnes oznámila, že pro práci na simulátoru v sezóně 2019 angažuje čtyři piloty. Ti budou pomáhat vývoji monopostu i závodním jezdcům s přípravou nastavení pro velké ceny.
Pro nadcházející ročník si Scuderia do své továrny vybrala tyto čtyři jezdce: Pascala Wehrleina (24 let) se zkušenostmi z Manoru a Sauberu, loňského jezdce Toro Rosso Brendona Hartleyho (29 let) a své juniory - Antonia Fuoca (22 let) a Davida Rigona (32 let).
Wehrlein v F1 závodil v F1 v letech 2016 a 2017, v sezóně 2015 si v německé DTM připsal titul šampiona. Hartley se poprvé v F1 objevil ve Velké ceně Spojených států 2017 a setrval v ní až do konce loňského ročníku. Kromě toho má solidní zkušenosti z vytrvalostní série WEC: dvakrát se v ní stal šampionem (2015 a 2017) a v roce 2017 vyhrál 24hodinovku Le Mans.
Fuoco je součástí rodiny Ferrari celou svou kariéru. Začal v jezdecké akademii a simulátorový tým rozšíří po skvělé sezóně v F2, v níž zaznamenal vítězství. Rigon je na simulátoru v Maranellu veteránem - slouží tam již od roku 2014, kromě toho funguje jako oficiální pilot Scuderie v závodech GT. Mnoho let kromě dalších kategorií jezdí za AF Corse Ferrari v šampionátu WEC, kde již čtyřikrát dosáhl na titul.
Nový šéf Ferrari Mattia Binotto tento krok komentuje slovy: "Náš tým vzal čtyři bezpochyby talentované jezdce, kteří mají přirozený cit a rozsáhlé poznání o závodních vozech a tratích. Jde přesně o ty vlastnosti, jež jsou zapotřebí k dovednému ježdění na simulátoru. Ten je jedním ze základních dílů vybavení dnešní Formule 1."
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.
Max Verstappen si suverénně zajistil pole position pro Velkou cenu USA, když porazil Landa Norrise. Oscar Piastri tentokrát nestačil ani na top 3.
Max Verstappen ovládl chaotický sprint před Velkou cenou USA 2025. Oba jezdci McLarenu přitom skončili hned v první zatáčce po úvodní kolizi.
Nico Hülkenberg překvapil výborným výkonem a zajistil si nejlepší startovní pozici sezóny ve Sprintu během víkendu Velké ceny USA.