Dle zdrojů blízký italskému týmu se Mick Schumacher, syn sedminásobného mistra světa Michaela, stal členem Pilotní akademie Ferrari.
Devatenáctiletý mladík letos vstoupí s týmem Prema do Formule 2, která je vnímána jako poslední stupeň před Formulí 1. Součástí jeho smlouvy jsou také dva testy s aktuálním monopostem Ferrari v průběhu sezóny 2019.
Jeho otec, jenž se stále zotavuje ze svého zranění na lyžích, pro Scuderii v minulosti během společných 11 sezón získal pět mistrovských titulů. Na začátku ledna mu bylo 50 let, jeho rodina ani mluvčí Sabina Kehmová o jeho zdravotním stavu ale stále neposkytují moc informací.
Ferrari oficiálně smlouvu s Mickem nepotvrdilo, nikterak se ale netajilo tím, že o vstup do jejich akademie mají zájem. Mladý Schumacher loni na druhý pokus vyhrál evropskou Formuli 3 a jak se zdá, tak má dobře našlápnuto výše. Mezi jeho spolužáky patří Callum Ilott (vítěz závodu GP3) a Marcus Armstrong (v evropské F3 skončil loni pátý).
Z Pilotní akademie Ferrari se do F1 dostalo již několik mladíků včetně Charlese Leclerca, jenž letos bude týmový kolegou Sebastiana Vettela, či nováčka Sauberu Antonia Giovinazziho, garantováno ho však každý nemá.
Robertem Kubicou odmítnutou roli vývojového jezdce Ferrari letos bude plnit bývalý jezdec Manoru a Sauberu Pascal Wehrlein, jenž loni ukončil své vazby s Mercedesem, které mu k místu v F1 stejně nepomohly - spíše naopak. Letos na simulátoru v Maranellu nahradí Daniila Kvjata, jenž se do F1 vrací s Toro Rosso.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.