Dle zdrojů blízký italskému týmu se Mick Schumacher, syn sedminásobného mistra světa Michaela, stal členem Pilotní akademie Ferrari.
Devatenáctiletý mladík letos vstoupí s týmem Prema do Formule 2, která je vnímána jako poslední stupeň před Formulí 1. Součástí jeho smlouvy jsou také dva testy s aktuálním monopostem Ferrari v průběhu sezóny 2019.
Jeho otec, jenž se stále zotavuje ze svého zranění na lyžích, pro Scuderii v minulosti během společných 11 sezón získal pět mistrovských titulů. Na začátku ledna mu bylo 50 let, jeho rodina ani mluvčí Sabina Kehmová o jeho zdravotním stavu ale stále neposkytují moc informací.
Ferrari oficiálně smlouvu s Mickem nepotvrdilo, nikterak se ale netajilo tím, že o vstup do jejich akademie mají zájem. Mladý Schumacher loni na druhý pokus vyhrál evropskou Formuli 3 a jak se zdá, tak má dobře našlápnuto výše. Mezi jeho spolužáky patří Callum Ilott (vítěz závodu GP3) a Marcus Armstrong (v evropské F3 skončil loni pátý).
Z Pilotní akademie Ferrari se do F1 dostalo již několik mladíků včetně Charlese Leclerca, jenž letos bude týmový kolegou Sebastiana Vettela, či nováčka Sauberu Antonia Giovinazziho, garantováno ho však každý nemá.
Robertem Kubicou odmítnutou roli vývojového jezdce Ferrari letos bude plnit bývalý jezdec Manoru a Sauberu Pascal Wehrlein, jenž loni ukončil své vazby s Mercedesem, které mu k místu v F1 stejně nepomohly - spíše naopak. Letos na simulátoru v Maranellu nahradí Daniila Kvjata, jenž se do F1 vrací s Toro Rosso.
McLaren s monopostem MCL39 si získává pozornost výjimečně šetrným zacházením s pneumatikami, obzvlášť v průběhu závodů, což naplno potvrdil i výkon v Miami. Za tímto náskokem může stát chytrý systém chlazení brzd.
Před 75 lety odstartoval na trati v Silverstone první závod mistrovství světa Formule 1, který se stal symbolem poválečné obnovy a začátkem nové éry motorsportu. Alfa Romeo tehdy ovládla stupně vítězů a zrodil se fenomén, který dodnes fascinuje miliony fanoušků po celém světě.
Toto Wolff je přesvědčen, že Lewis Hamilton neztratil své schopnosti, i když se zatím ve Ferrari trápí.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari provází zatím rozpačitý začátek, jelikož vůz týmu neodpovídá jeho jezdeckému stylu. Podle analytika Jolyona Palmera spočívá problém v samotném konceptu monopostu, nikoliv ve strategii nebo týmu.
Formule 1 zveřejnila finální trailer k chystanému filmu s Bradem Pittem v hlavní roli, který se odehrává v prostředí špičkového motorsportu a sleduje návrat bývalého pilota do závodního světa. Snímek slibuje napětí, rivalitu i autentické záběry ze skutečných F1 okruhů.
Šéf Williamsu James Vowles věří, že Formule 1 je blízko příchodu nové americké hvězdy. Podle něj mají Spojené státy čím dál větší vliv na sport jak komerčně, tak z pohledu jezdeckého talentu.
Martin Brundle se zaměřil na to, jak Max Verstappen závodí proti Landu Norrisovi a Oscaru Piastrim. Podle něj je v těchto duelech patrný vzájemný respekt i promyšlenější strategie než vůči jiným soupeřům.
Christian Horner se domnívá, že nové motorové regule pro příští sezónu přinesou Mercedesu výrazné výzvy, a podobný pohled sdílí i řada dalších v paddocku. Jeho názor podpořil i Ford, který očekává, že změny zásadně ovlivní výkonnost týmů.
Mick Schumacher nadále usiluje o návrat do Formule 1 a do své blízkosti přizval zkušeného poradce Dirka Müllera. Ten věří, že Schumacher je dnes mentálně i jezdecky dál než při svém debutu a má šanci znovu prorazit.
Liam Lawson hodnotí svůj start do sezóny 2025 jako slabý, když po čtyřech závodech stále nemá žádné body, přičemž technické problémy a penalizace mu ztěžují šance na lepší umístění. I přesto zůstává optimistický a věří, že s vyhnutím se dalším chybám a zlepšením stability na trati přijdou lepší výsledky.
Lewis Hamilton dojel v Miami až osmý a jeho závod poznamenaly napjaté rádiové výměny i nejistota v taktice. Podle novináře Ferreta však vztahy ve Ferrari zůstávají harmonické a napětí mezi jezdci je přirozené vzhledem k jejich ambicím.
Lewis Hamilton čelí kritice za své rádiové komentáře během Velké ceny Miami, které rozladily tým Ferrari i veřejnost. Podle bývalého pilota F1 Ralfa Schumachera měl britský jezdec projevit více pokory a omluvit se, místo aby vše shazoval na sarkasmus.