Šéf Force Indie Otmar Szafnauer poukazuje na kvality svého švýcarského soupeře, který ve vývoji letos překonal i špičkové týmy vzhledem k pokroku, který se svým vozem učinil proti minulé sezóně.
Sauber loni skončil s pouhými pěti body mezi konstruktéry poslední, když pod vedením Moniši Kaltenbornové závodil s rok starou pohonnou jednotkou Ferrari. Na počátku letošní sezóny v Melbourne byl jeho vůz C37 také nejpomalejší, postupně se z něj ale stal zdatný soupeř ve středu pole, jenž často sahá po bodech - nyní jich má na svém kontě už 36 a předčí Williams i Toro Rosso.
"Myslím si, že ve vývoji meziročně předčí špičkové týmy. Vzhledem k tomu, jak zakončili loňskou sezónu, svým vývojem překonali všechny. Nevím, jak k tomu dojde u malého týmu, musíme na to ale přijít, protože to jsou chytří kluci," popisuje Szafnauer.
Podle něj ale kvůli příliš velkému úsilí věnovanému letošnímu monopostu může příští rok ztrácet: "Nevím, kdy přestali vyvíjet letošní auto, protože my jsme s ním skončili před celkem dlouhou dobou, abychom se soustředili na příští rok."
"Pokud pokračují ve vývoji letošního auta v oblastech, které se nepřenesou do příštího roku, pak by jim to mohlo uškodit. Pokud se budou dát přenést, pokud to, co se naučíte letos, bude fungovat také příští rok, pak to na škodu nebude, můžou to využít. Ale rychlost jejich vývoje na mě zapůsobila, je fakt velmi působivá," dodává šéf Force Indie.
Frederic Vasseur, který letos Kaltenbornovou nahradil, ale již dříve uvedl, že se Sauber přestal na letošní vůz C37 soustředit na konci července. Příští rok sice přijdou o svou hvězdu Charlese Leclerca, místo něj ale z Ferrari dorazí zkušený Kimi Räikkönen, po jehož boku bude nastupovat Antonio Giovinazzi.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.