 
            Šéf Red Bullu Christian Horner pochválil Renault za to, že jim ve vysoké nadmořské výšce v Mexiku poskytlo motor, s nímž si Max Verstappen dojel pro suverénní vítězství. Rakouský tým tam kraloval po celý víkend od prvního pátečního tréninku.
"Pochvala těm, kdo si ji zaslouží. Renault nám poskytl tento víkend v takových podmínkách motor, jenž byl konkurenceschopný s našimi soupeři. Umožnilo nám to s nimi bojovat, získat první řadu na roštu a dominantním způsobem vyhrát velkou cenu," uvádí Horner.
"Teoreticky jsme měli obsadit první i druhé místo. Nadmořská výška tohoto okruh omezuje některé z našich soupeřů a staví Renault do pozice, kdy je konkurenceschopný. Proto jsme se hodně na závod soustředili v tom, že jsme si nechali dříve udělit penalizace a nasadili další specifikaci B do naší zásoby motorů, abychom ji měli pro tento víkend," prozrazuje šéf Red Bullu.
Potrestat se nechali již v Rusku, protože po loňském roce věděli, že budou ve výšce kolem 2285 m n. m. velmi konkurenceschopní - Verstappen v již tehdy v Mexiku vyhrál s náskokem 19 sekund. Tentokrát vládl tréninkům, ale v kvalifikaci jej porazil jeho týmový kolega Daniel Ricciardo o pouhých 26 tisícin sekundy.
"Mohli jste vidět, že byl kvůli tomu hodně naštvaný. Myslím, že to sehrálo svou roli v jeho mysli a od počátku, co se v neděli ukázal, jste mohli vidět, že z prvních tří zatáček vyjede jako první jen jeden kluk. Jakmile projel prvními třemi zatáčkami ve vedení, tak zbytek už parádně kontroloval," oceňuje Horner.
V neděli měl radost také odborný poradce týmu Helmut Marko: "Bylo to fakt příjemné znovu zažít ten pocit. Závod byl přitom tak snadný. Neměli jsme s pneumatikami žádné potíže, zatímco ostatní si stěžovali. Jediná zastávka by u Ricciarda fungovala, snadno by za sebou udržel Vettela."
"Max jel na dvě zastávky jen kvůli bezpečnosti. Měli jsme dostupné pneumatiky, tak jsme je nasadili pro případ, že by vyjel safety car a Ferrari ke konci nasadilo hyper-měkkou směs. Nadmořská výška způsobila, že jsme neměli tak velký deficit ve výkonu, a ukázala, jak dobré je naše šasi," pokračuje Marko.
Odstoupení Ricciarda a ztrátu větší porce bodů kvůli další technické závadě lituje: "Měl špatný start, nešlo o nic technického, jen o proceduru. A pak se pokazilo ložisko spojky, což je škoda. Je to velmi frustrující, protože první a druhé místo by bylo velmi příjemné," dodává odborný poradce Red Bullu.
#F1 User power-unit components after #MexicoGP 📊:#Honda still worse than #Renault, #Ferrari more reliable than #Mercedes pic.twitter.com/JSXuw9gVcy
— Petr Hlawiczka (@hlawiczka) October 29, 2018 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.