Force India oslavovala dvojí bodový zisk a Haas se těšil z nejlepšího výsledku na domácí půdě. O to těžší bylo zklamání několik desítek minut po závodě, když FIA oznámila diskvalifikaci Estebana Ocona a Kevina Magnussena.
Ocon na voze Racing Point Force India dokončil závod na osmém místě následován právě Haasem Kevina Magnussena. Krátce po dojezdu ale komisaři oznámili, že oba piloti jsou předmětem šetření kvůli porušení pravidel a nakonec stihl jak Francouze, tak Dána nejtěžší trest.
V případě Ocona komisaři prověřovali telemetrické údaje a zjistili, že u jeho vozu došlo k porušení omezení průtoku paliva (100 kg/h), mělo se tak stát na počátku závodu v prvním kole. U Magnussena zase byl problém v překročení celkové spotřeby paliva pro závod (105 kg).
Haas tak schytal druhou diskvalifikaci v posledních pěti závodech - na Monze byl vyřazen ze 6. místa Romain Grosjean také kvůli technickým problémům. Ještě však není nic definitivní, protože Haas F1 Team se odvolal a slyšení přestupku v Itálii bude prověřeno 1. listopadu. Dá se předpokládat, že americká stáj bude stejně postupovat i v případě výsledků z Grand Prix USA. Odvolání se pochopitelně čeká i ze strany Racing Point Force Indie.
Pokud bude diskvalifikace uznána, ztratí oba týmy důležité body v boji o lepší pozice. Haas v USA značně zaostal za svým přímým konkurentem Renaultem, který si posílil čtvrtou příčku ziskem 14 bodů - Haas momentálně ztrácí 22 bodů. Nově zformovaný tým Racing Point Force India se přiblížil na jedenáct bodů k McLarenu, přičemž dnes ztratil jeden bod, protože na původní Oconovo osmé místo se posunul Sergio Pérez. Díky diskvalifikaci se tak na bodované příčky posouvají Brendon Hartley a Marcus Ericsson.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.