Antonio Giovinazzi včera na Hungaroringu kroužil s rudým monopostem SF71H, který letos testoval již několikrát. A jaké jsou jeho poslední dojmy?
Dnes v Maďarsku testuje pro Haas, ale včera s Ferrari zajel traťový rekord okruhu. K dispozici měl ovšem lepší pneumatiky než závodníci o víkendu - na hyper-měkké směsi zvládl kolo za 1:15,648, zatímco Sebastian Vettel to v sobotu stihl nejrychleji za 1:16,170 na ultra-měkké.
Giovinazzi si všímá znatelného zlepšení po stránce šasi i pohonné jednotky: "Velký pokrok. Naposledy jsem s ním testoval v květnu a teď je červenec. Velký krok vpřed. Je to fakt příjemné pozorovat vylepšování auta."
"Ukazuje to, že tým a piloti odvádějí pro zrychlování vozu fantastickou práci. Zkoušel jsem ho během testu nováčků v Barceloně a musím uznat, že se dramaticky zlepšil. Tým podle mě odvádí skvělou práci. Zlepšil se zkrátka celkově, všude. S autem jsem byl opravdu spokojený," chválí 24letý Ital.
I když si brousí zuby na závodní sedačku pro příští sezónu, tak není nějak zvlášť nervózní: "Cílem bylo podat dobrý výkon a pokusit se potvrdit, že jste připraveni splnit úkol. Ale necítím se být pod tlakem. Šlo o pozitivní test a já jsem spokojený," dodává Giovinazzi.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.