 
            Daniel Ricciardo patří mezi špičkové piloty, kteří nemají v F1 pro příští rok podepsanou smlouvu. Red Bull o jeho služby stojí, on však s podpisem kontraktu váhá. Odborný poradce týmu Helmut Marko to moc nechápe.
Pro příští rok nemá smlouva celá řada kvalitních pilotů, krom zmíněného Australana jde například o Fernanda Alonsa (McLaren), Valtteriho Bottase a Lewise Hamiltona (Mercedes) či Kimiho Räikkönena (Ferrari), otázkou však zůstává, zda dojde k větším pohybu na trhu a nějakému překvapení. I přes táhnoucí se jednání na mnoha frontách je možné, že nakonec vše zůstane při starém a tři přední stáje své jezdecké složení nezmění.
Cena Daniela Ricciarda, jenž u Red Bullu bere méně peněz než Max Verstappen, ale po dalším konzistentním výkonu a nedělním vítězství v Monaku stoupá. Ani Hamilton či Vettel letos zatím nedokázali vyhrát více závodů než usměvavý Australan.
"Mohli byste říct, že Daniel díky vítězstvím zdražil, že jeho cena stoupla nebo že díky tomu se tým dostal do silnější pozice, pokud jde pro něj o cenný potenciál. V reálu se hledá řešení pro uzavření smlouvy s ním v příštích měsících. Nejprve je třeba vyřešit motor, a pak pokračovat s jezdcem," uvedl šéf Red Bullu Christian Horner.
A protože u Mercedesu a Ferrari není stále finální sestava pro příští rok potvrzena, tak Ricciardo vyčkává, aby udělal to nejlepší rozhodnutí pro svou další kariéru, v níž by chtěl dosáhnout na mistrovský titul. Možností má sice několik, ale Helmut Marko nechápe, na co čeká - tou nejlepší je podle něj Red Bull.
"Pro nás se nic nemění. Daniela si chceme udržet a on to ví. Proč by měl odcházet k Mercedesu či k Ferrari? Aby tam byl dvojkou? U nás má rovnocenné příležitosti se stejným vybavením a bez týmové režie. Myslím, že to také uvědomuje," uvedl odborný poradce Red Bullu.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.