Red Bull sice Mercedes v tréninku značně předčil, podle Lewise Hamiltona se na něj v kvalifikaci ale dotáhnou. Brit před závodním víkendem v Monte Carlu očekával větší ztrátu.
„Den byl OK, neutrpěli jsme žádnou škodu, což je dobré. Včera jsem říkal, že Red Bully budou rychlé, což se dnes byly. Podle očekávání jsme se trochu více trápili. Auto se v některých místech chovalo dobře, v jiných špatně. Máme tedy pár věcí, na kterých je třeba zapracovat, ale nejsme úplně ve tmě,“ popisuje lídr šampionátu.
"Jsme na tom mnohem lépe, než minulý rok. Red Bullu a Ferrari jsme blíže, než jsem očekával, stále nám však několik desetin schází. Musíme tedy trochu přidat, jestli se s nimi chceme zapojit do boje,“ pokračuje Hamilton, jenž skončil v druhém tréninku čtvrtý se ztrátou 0,695 s.
„Musíme pokračovat v práci na nastavení a pokusit se zjistit, zda z auta dostaneme vytáhnout více potenciálu. Hyper-měkké pneumatiky se chovaly dobře, ale moc dlouho nevydrží. Vypadá to na dobrou kvalifikaci, ale v závodě to může být zajímavé,“ naznačuje Hamilton. Nová směs je na kolo mnohem rychlejší, ale podle včerejších údajů se zdá, že odjet závod na jednu zastávku bude mnohem těžší, než se týmy domnívaly.
„Jde o naši první zkušenost s hyper-měkkou pneumatikou, která na jedno kolo poskytuje dobrou přilnavost, při delších jízdách ale potřebuje větší péči. Pokud jde o rychlost, tak je těžké říct, jak si po dnešku stojíme. Vypadá to, že Red Bull bude tím týmem, na který se v kvalifikaci zaměřit, ale my jsme v mnohem lepší formě než touto dobou před rokem a určitě máme auto, které se chová normálněji,“ hodnotí Andrew Showlin, šéf traťových inženýrů Mercedesu.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.