Red Bullu bude městský okruh v Monaku sedět a Max Verstappen tam bude moci vyhrát, myslí si jeho otec a bývalý závodník Jos.
Mladý Holanďan nevstoupil do sezóny nejlépe, v šampionátu mu patří s 33 body až šestý příčka. Mohl na tom být podstatně lépe, jenže se zapletl do mnoha incidentů a kolizí. Moc příjemné vzpomínky na něj nemají ani piloti bojující o titul - Lewis Hamilton (Bahrajn), Sebastian Vettel (Čína). V Baku zase přispěl k havárii obou Red Bullů a naposledy v neděli v Barceloně po skončení safety-car fáze naboural do zádi Williamsu Lanceho Strolla.
Podle jeho otce se ale brzy dočká skvělého výsledku: "Chápu, že si všichni přejí skončit na pódiu, my však chceme více. Problémem je kvalifikace. Protože kdyby stál v první řadě, pak by Max mohl vyhrát pokaždé. Kvůli těmto předním křídlům se zkrátka neuvěřitelně těžce předjíždí."
I když by se podle některých lidí měl Max zklidnit, podle Verstappena staršího by svůj přístup neměl měnit. "Zkrátka chceme vyhrát. Proto vzhlížím k Monaku. Motor tam není tak důležitý, důležité tam je auto. A v pomalých zatáčkách je Red Bull opravdu nejlepší."
Velká cena Monaka se pojede příští týden a týmy tam zamíří se speciálními balíky pro vysoký přítlak. Že na tom bude Red Bull dobře, to naznačil již poslední, technický sektor v Barceloně. V něm vozy Adriana Neweyho excelovaly a Daniel Ricciardo tam v kvalifikaci dosáhl nejrychlejšího času.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.
Andrea Kimi Antonelli přišel v Zandvoortu o šanci na dobrý výsledek po kolizi s Charlesem Leclercem v zatáčce číslo 3. Za incident dostal nováček ve Formuli 1 desetisekundový trest.
Lewis Hamilton obdržel od komisařů trest za svou jízdu na cestě na startovní rošt při Velké ceně Nizozemska.