Red Bullu bude městský okruh v Monaku sedět a Max Verstappen tam bude moci vyhrát, myslí si jeho otec a bývalý závodník Jos.
Mladý Holanďan nevstoupil do sezóny nejlépe, v šampionátu mu patří s 33 body až šestý příčka. Mohl na tom být podstatně lépe, jenže se zapletl do mnoha incidentů a kolizí. Moc příjemné vzpomínky na něj nemají ani piloti bojující o titul - Lewis Hamilton (Bahrajn), Sebastian Vettel (Čína). V Baku zase přispěl k havárii obou Red Bullů a naposledy v neděli v Barceloně po skončení safety-car fáze naboural do zádi Williamsu Lanceho Strolla.
Podle jeho otce se ale brzy dočká skvělého výsledku: "Chápu, že si všichni přejí skončit na pódiu, my však chceme více. Problémem je kvalifikace. Protože kdyby stál v první řadě, pak by Max mohl vyhrát pokaždé. Kvůli těmto předním křídlům se zkrátka neuvěřitelně těžce předjíždí."
I když by se podle některých lidí měl Max zklidnit, podle Verstappena staršího by svůj přístup neměl měnit. "Zkrátka chceme vyhrát. Proto vzhlížím k Monaku. Motor tam není tak důležitý, důležité tam je auto. A v pomalých zatáčkách je Red Bull opravdu nejlepší."
Velká cena Monaka se pojede příští týden a týmy tam zamíří se speciálními balíky pro vysoký přítlak. Že na tom bude Red Bull dobře, to naznačil již poslední, technický sektor v Barceloně. V něm vozy Adriana Neweyho excelovaly a Daniel Ricciardo tam v kvalifikaci dosáhl nejrychlejšího času.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.