Red Bullu bude městský okruh v Monaku sedět a Max Verstappen tam bude moci vyhrát, myslí si jeho otec a bývalý závodník Jos.
Mladý Holanďan nevstoupil do sezóny nejlépe, v šampionátu mu patří s 33 body až šestý příčka. Mohl na tom být podstatně lépe, jenže se zapletl do mnoha incidentů a kolizí. Moc příjemné vzpomínky na něj nemají ani piloti bojující o titul - Lewis Hamilton (Bahrajn), Sebastian Vettel (Čína). V Baku zase přispěl k havárii obou Red Bullů a naposledy v neděli v Barceloně po skončení safety-car fáze naboural do zádi Williamsu Lanceho Strolla.
Podle jeho otce se ale brzy dočká skvělého výsledku: "Chápu, že si všichni přejí skončit na pódiu, my však chceme více. Problémem je kvalifikace. Protože kdyby stál v první řadě, pak by Max mohl vyhrát pokaždé. Kvůli těmto předním křídlům se zkrátka neuvěřitelně těžce předjíždí."
I když by se podle některých lidí měl Max zklidnit, podle Verstappena staršího by svůj přístup neměl měnit. "Zkrátka chceme vyhrát. Proto vzhlížím k Monaku. Motor tam není tak důležitý, důležité tam je auto. A v pomalých zatáčkách je Red Bull opravdu nejlepší."
Velká cena Monaka se pojede příští týden a týmy tam zamíří se speciálními balíky pro vysoký přítlak. Že na tom bude Red Bull dobře, to naznačil již poslední, technický sektor v Barceloně. V něm vozy Adriana Neweyho excelovaly a Daniel Ricciardo tam v kvalifikaci dosáhl nejrychlejšího času.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.