Niki Lauda, nevýkonný ředitel Mercedesu ve Formuli 1, má za to, že za včerejší nehodu mezi oběma vozy Red Bullu může ze 70 % Max Verstappen. Oba jezdci po nehodě museli ze závodu odstoupit.
Daniel Ricciardo narazil na konci cílové rovinky, v nájezdu do první zatáčky, do zádi monopostu svého týmového kolegy, Maxe Verstappena. Přitom již dříve v závodu měla dvojice hned několik momentů, kdy jeli kolo na kolo. Oba piloti byli za nehodu pokárání od FIA.
Podle Nikiho Laudy může z větší části za nehodu Max Verstappen. Po závodu se Laudy zeptali, co by dělal, pokud by byl šéfem Red Bullu: "Šel bych domů a brečel bych," zavtípkoval Rakušan. "Podle mě je to ze 70 % chyba Verstappena a ze 30 % chyba Ricciarda. Když se k němu [Ricciardovi] pořád přibližujete, tak kam má pak uhnout? Je to jednoduché."
Podle Laudy by teď měl Red Bull zvážit taktiku, kterou Mercedes používal v období velké rivality mezi Nico Rosbergem a Lewisem Hamiltonem: "Pokud by byli jezdci Mercedesu, tak bych je zavedl do jedné kanceláře, kde by byl i Toto Wolff, a řekl bych jim, o kolik méně dostanou zaplaceno vzhledem ke škodám, které způsobili.
Jednou jsme o tom přemýšleli, ale nemuseli jsme již aplikovat." Toto Wollf řekl, že souboj mezi Red Bully byl jako film - létalo při něm hodně jisker. Sám si však uvědomuje, že je velmi těžké vyvážit fakt, že jezdec chce tvrdě bojovat, ale reprezentuje velký tým. "Zažil jsem to dvakrát - ve Spa [2014] a Barcelona [2016].
Musíte jezdcům připomenout, že kromě závodění, kvůli kterému tu jsou primárně, je zde také obrovská struktura lidí, která pracuje 24 hodin, 7 dní v týdnu, aby měli vítězné auto. Ale zároveň nechcete, aby jezdci přišli o svůj závodnický instinkt. Nemůžete čekat, že budete mít v autě hodné hochy. Má to výhody i nevýhody mít dva rychlé jezdce."
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.