Niki Lauda, nevýkonný ředitel Mercedesu ve Formuli 1, má za to, že za včerejší nehodu mezi oběma vozy Red Bullu může ze 70 % Max Verstappen. Oba jezdci po nehodě museli ze závodu odstoupit.
Daniel Ricciardo narazil na konci cílové rovinky, v nájezdu do první zatáčky, do zádi monopostu svého týmového kolegy, Maxe Verstappena. Přitom již dříve v závodu měla dvojice hned několik momentů, kdy jeli kolo na kolo. Oba piloti byli za nehodu pokárání od FIA.
Podle Nikiho Laudy může z větší části za nehodu Max Verstappen. Po závodu se Laudy zeptali, co by dělal, pokud by byl šéfem Red Bullu: "Šel bych domů a brečel bych," zavtípkoval Rakušan. "Podle mě je to ze 70 % chyba Verstappena a ze 30 % chyba Ricciarda. Když se k němu [Ricciardovi] pořád přibližujete, tak kam má pak uhnout? Je to jednoduché."
Podle Laudy by teď měl Red Bull zvážit taktiku, kterou Mercedes používal v období velké rivality mezi Nico Rosbergem a Lewisem Hamiltonem: "Pokud by byli jezdci Mercedesu, tak bych je zavedl do jedné kanceláře, kde by byl i Toto Wolff, a řekl bych jim, o kolik méně dostanou zaplaceno vzhledem ke škodám, které způsobili.
Jednou jsme o tom přemýšleli, ale nemuseli jsme již aplikovat." Toto Wollf řekl, že souboj mezi Red Bully byl jako film - létalo při něm hodně jisker. Sám si však uvědomuje, že je velmi těžké vyvážit fakt, že jezdec chce tvrdě bojovat, ale reprezentuje velký tým. "Zažil jsem to dvakrát - ve Spa [2014] a Barcelona [2016].
Musíte jezdcům připomenout, že kromě závodění, kvůli kterému tu jsou primárně, je zde také obrovská struktura lidí, která pracuje 24 hodin, 7 dní v týdnu, aby měli vítězné auto. Ale zároveň nechcete, aby jezdci přišli o svůj závodnický instinkt. Nemůžete čekat, že budete mít v autě hodné hochy. Má to výhody i nevýhody mít dva rychlé jezdce."
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.
Sezóna F1 2025 odstartuje netradičně, když všech 10 týmů představí svá nová zbarvení vozů společně během jedinečného večera v londýnské O2 Areně. Tato historická událost slibuje přilákat pozornost fanoušků z celého světa. Víme, kdy se tato událost odehraje.