Lance Stroll podle Racefans nevěří, že by si jeho tým s mnohem zkušenějším Felipem Massou letos vedl o mnoho lépe. Williams zažívá katastrofální vstup do sezóny 2018, v níž je zatím nejhorším týmem.
Zatímco všichni ostatní už bodovali, tak Williams v Bahrajnu vypadl s oběma vozy hned v první části kvalifikace. Stáj je kritizovaná za to, že vzala dva nezkušené jezdce, a nyní na to doplácí. Matadora Felipeho Massu letos nahradil Sergej Sirotkin, jenž do týmové kasy dokázal přinést více peněz.
Myslíš si, že by vám 15 let zkušeností Felipeho pomohlo s vývojem tohoto auta nebo ne?Lance Stroll: To je velmi těžké říct. Nemyslím si to. Podle mě to právě teď není o jemných detailech, je to o celkovém obrázku.
Koncept?LS: Jo, protože jsme zkoušeli příliš mnoho věcí.
Takže i ruce toho nejzkušenějšího pilota by stále bojovali o postup z Q1?LS: Věřím tomu.
Ani Felipe by vám tedy k postupu z Q1 v Bahrajnu nepomohl?LS: No, kdyby dokázal nalézt sekundu, pak jo.
Mohl Williams tak moc změnit koncept auta, že jste stále ještě nepřišli na to, jak ho nastavit a vyvážit - může se jednat o takové věci?LS: Rád bych si to myslel. Doufám v to, protože pak by šlo jen o pár závodů, než bychom na to přišli. Kdybychom znali odpovědi, tak bychom je na vůz aplikovali a fungoval by. Momentálně se z toho snažíme vyškrábnout všechno.
V Austrálii jsme byli třináctí, v Bahrajnu mezi mnou a mým týmovým kolegou byla méně než desetina. Oba jsme při tom cítili, jako bychom v každé zatáčce byli na hraně. A horší je to, že jsme na hraně - pak to je mnohem snazší udělat chybu. Takže se to nabaluje. Máme obtížně ovladatelné auto, s kterým snadněji uděláte chybu, a zároveň nemáte pro chybu prostor.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.