Daniel Ricciardo sice v Silverstone během natáčecího dne nově představený Red Bull RB14 hned rozbil, nemělo by to však narušit aktivity plánované pro příští týden, kdy začíná předsezónní testování.
Ricciardo dostal jako první šanci si vyzkoušet nový monopost krátce poté, co ho tým v pondělí představil na prvních fotografiích. Neujel ale ani 100 km stanovených pro filmování - na mokré trati v Silverstone v nízké rychlosti havaroval.
Pilotovi se nic nestalo, došlo ale k poškození nosu, předního křídla, zavěšení a podlahy, proto se objevily pochybnosti o tom, zda Red Bull stihne vyrobit dostatek dílů, aby mohl v pondělí v Katalánsku vyrazit na trať. V tuto dobu týmy moc náhradních dílů nemají, produkce všech součástí se stále rozbíhá.
Mluvčí rakouská stáje ale potvrdil, že dokážou urychlit výrobu náhradních dílů, aby zajistili, že vůz RB14 bude v pořádku připraven pro začátek testování v pondělí příští týden.
Red Bull v pondělí i přes havárii zvládl většinu svého programu včetně nácviku zastávek v boxech. Jaké měl Ricciardo z nového vozu dojmy? "Těžko říct z několika kol, prvotní pocit ve voze byl ale dobrý. Už jsem dokázal cítit, že záď hodně sedí i v těch bídných podmínkách. To je povzbuzení."
S výhledem z kokpitu i přes novou ochranu neměl problém: "Zatím jsem s Halo viděl dobře. Předtím jsem s ním odjel jen několik instalačních kol, takže to dnes bylo docela nové, ale fakt jsem si nevšiml, že tam je, což je výtečné. Upřímně, pokud nad tím nic není, tak nevidím na dráze žádné problémy. Byl to dlouhý den, kdy jsme se pokoušeli vše rozjet a dokončit filmování. Ale je mnohem lepší to udělat tady než v Barceloně," dodává Ricciardo.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.