Toto Woll si nebral servítky s ochranným systémem Halo. Dle Rakušana je toto řešení neestetické. Respektuje ale, že zvyšuje bezpečí pilotů.
Po roce testování Mezinárodní automobilová federace oznámila, že od roku 2018 budou muset být na vozech formule 1 nainstalovány systémy Halo, tedy jakési svatozáře, jenž by měly chránit kokpit. Od roku 2019 se tento ochranný prvek objeví i v dalších sériích pod hlavičkou FIA.
Většina fanoušků i lidí přímo z branže nemůže skousnout, jak Halo vypadá. Jedním z kritiků je i šéf Stříbrných šípů Toto Wolff. "Vypadá to příšerně. Ukázali nám to na jednom brífinku. Je to prostě obrovský kus železa. Šíleně těžké. Je to úplně mimozemské. Nejraději bych to odřezal, kdybych mohl," nepáral se s tím Wolff.
Šéf Mercedesu ale respektuje bezpečnostní benefity tohoto řešení. "Musíme se ale ohlížet na bezpečí pilotů a pokud je tu něco, co by jim mohlo pomoci, tak to na naše auto dáme. Možná se v budoucnu podaří najít o něco více estetické řešení než Halo."
"S vývojem aerodynamiky to nijak výrazně nezamávalo, navíc to musejí řešit všichni. Celé to bude vážit nějakých deset kilo, které jsou navíc vysoko na autě. Bod vyvážení se tedy masivně změní a bude se to muset kompenzovat. Je to prostě celé špatně!" zakončil Rakušan.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.