Mistr světa z roku 2009 loni de facto ukončil svou kariéru ve Formuli 1, kde ho u McLarenu na hradil mladý Belgičan Vandoorne. Button si ale odjel místo Alonsa GP Monaka a vytrvalostní závod v kategorii cesťáků. A u nich zůstane i nadále.
V srpnu si sedmatřicetiletý Brit vyzkoušel závod japonské Super GT v závodě na 1000 kilometrů v japonské Suzuce. Následně byl nějakou dobu spojován se závody v americké asociaci IMSA, konkrétně pak s týmem Penske-Acura. Nakonec ale tento projekt nedopadl.
Jenson nakonec sáhl po nabídce Hondy a budeme ho vídat právě v sérii Super GT. "Budu jezdit za Hondu, mám s nimi kontrakt v Super GT pro rok 2018," řekl Brit během posezónních dnů Hondy v japonské Motegi. "V posledních letech jsme o tom snil. Miluji tuto kategorii. Odjel jsem jeden závod v Suzucea byl jsem nadšen."
"Už se nemohu dočkat nové sezóny. Musím ještě absolvovat celou řadu testů, abych se ve voze cítil jako doma. Doufejme, že se nám podaří pro příští rok udělat pořádný pokrok, abychom byli pro ostatní týmy velkou konkurencí," dodal Button.
Zatím není jasné, ve kterém zákaznickém týmu Hondy se Button, jenž vyhrál mistrovství světa F1 v barvách Brown GP, objeví.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.