Šéf Red Bullu Christian Horner si nemyslí, že by kritika nového vedení Formule 1 z úst ředitele Mercedesu Nikoho Laudy byla férová.
Mercedesu se totiž nelíbí směr, jakým se má v budoucnu F1 ubírat, zejména pokud jde o nová pravidla o motory a o obavy některých týmů o dělení příjmů z komerčních práv. A zatímco se Lauda o Liberty vyjadřoval skepticky, tak Horner americké vedení F1 hájí.
"Myslím, že komentáře Nikiho byly... trochu nepodložené, nefér. Formule 1 v tomto případě nabrala určité specialisty v Rossu Brawnovi a v týmu, který dal dohromady. A ti provádějí řádnou analýzu. Příliš často se při rozhodování střílelo od boku," říká pro motorsport.com šéf Red Bullu..
"Možná to není tak rychlé, jak by se to Nikimu líbilo, ale podle mě je jejich přístup správný. Myslím si, že to není fér jim to ztěžovat, když tady jsou jen 9 měsíců a ještě nepředstavily svůj úplný plán. Je nevyhnutelné, že jim to chvíli potrvá, než pochopí ten byznys, než udělají analýzu, a pak představí, jak bude vypadat budoucnost F1," pokračuje Horner.
Některé šéfy týmů vyděsila zpráva o poklesu příjmů F1 v posledním čtvrtletí na 6 miliard Kč (273 mil. dolarů), což je o 13 % méně než loni (316 mil. dolarů). Pokles je výsledkem investic Liberty do zlepšení F1, proto je podle šéfa Red Bullu zapotřebí zachovat trpělivost.
"Myslím, že jde o dopad toho, zda se Liberty do toho trefí či nikoliv. Jde o podmínky. Očividně budují infrastrukturu, investují do byznysu, jen jde o odlišný model od té malé struktury s Berniem a několika pomocníky. Teď dali dohromady marketingový tým, řádnou obchodní strukturu v pozadí, s čímž samozřejmě souvisejí náklady," vysvětluje Horner.
"Ale když nespekulujete a investujete do byznysu, tak nic nehromadíte. A svět se rychle pohybuje kupředu a pro F1 je důležité takovou strukturu vybudovat. Red Bull tedy nemá žádné problémy s tím, co dělají, s jejich přístupem. A se zájmem sledujeme, jaké plány budou mít pro rok 2021 a dál," dodává Horner.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.