Loni se mluvilo o tom, že Pascal Wehrlein je jedním z hlavních adeptů na sedačku pro Nicu Rosbergovi u tovární stáje Stříbrných šípů, která si letos na své konto připsala čtvrtý konstruktérský i jezdecký titul v řadě.
Nyní je ale situace úplně opačná a Wehrlein bojuje o záchranu místa v královně motorsportu. U Sauberu to vypadá, že v příštím roce bude angažovat minimálně jednoho z juniorů Ferrari.
A pokud by se mělo rozhodovat mezi Wehrleinem a Ericssonem, je více než jasné, že právě německý závodník by musel švýcarskou stáj opustit. Majitel stáje, společnost Longbow Finance, je totiž napojena na švédské sponzory Marcuse Ericssona.
Z Wehrleinových slov vyplývá, že moc velké šance na udržení v Sauberu nemá. "Vypadá to, že mé výkony nemají na nic vliv. Brazílie ani Abú Zabí už nic nerozhodnou. Na bodech stejně nedojedeme, to ví každý," řekl bývalý šampión DTM.
Toto Wolffovi, pod nějž Pascal spadá, nezbude nic jiného než jednat s Williamsem. Po boku Lance Strolla chce ale jezdit celá řada pilotů. Ze hry vypadl akorát Massa, který oznámil konec kariéry v F1. Wehrlein se tak postaví do fronty ke Kvjatovi, di Restovi a Kubicovi.
"Řekl bych, že Williams je mou jedinou možností pro rok 2018, už nějakou dobu je jasné, že u Sauberu nebude v příštím roce místo. Pokud přijdu o příští rok, bude již hodně náročné se znovu vrátit. Hlavně když nemáte žádného silného sponzora. Kdyby má rodina mohla zaplatit pět až deset miliónů (eur), tak by to byla jiná pohádka," zakončil Wehrlein.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.