Daniel Ricciardo sice před závodem prohlašoval na to, že s Red Bullem budou mít rychlost na vítězství, nakonec však dojel na druhém místě, aniž by se dostal k nějakému útoku na Lewise Hamiltona. Co jej brzdilo? A ve kterých ze zbývajících závodů by Red Bull či Ferrari mohli pomýšlet na to, že by Mercedes porazili?
Ricciardo s problémyMnozí se podivovali nad tím, kam se poděla rychlost Red Bullu z kvalifikace. Ricciardo hovořil o technickém problému, s nímž se během závodu potýkal - podle něj mu přibližně od pátého kola nefungovala dobře převodovka, což jej stálo kolem půl sekundy na kolo.
"Nejsem si úplně jistý tím, v čem problém spočíval, ale poradili mi, abych docela brzy v závodě začal krátce řadit. Pak mi připomínali, abych to tak dělal až do konce," popisuje australský pilot, který téměř po celou Velkou cenu Singapuru nemohl využívat optimální otáčky.
"No, očividně jsme v průběhu měli nějaké potíže a to byl způsob, jak je udržet pod kontrolou. Myslím, že to byla ta hlavní věc. Ale příčinou si nejsem jistý. Jen mi řekli, abych to tak dělal," pokračuje pilot Red Bullu, který v sobotu dokázal porazit Mercedesy.
Zbývá 6 podniků - kde by mohl Red Bull vyhrát?V sezóně zbývá už jen šest závodů (Malajsie, Japonsko, Spojené státy, Mexiko, Brazílie a Abú Zabí), kde by podle něj mohli mít podobnou šanci a pomýšlet na nejvyšší stupínek?
"V Malajsii došlo loni k několika incidentům, ale naše tempo nebylo zas tak špatné, takže si myslím, že bychom tam mohli být rychlejší, než čekáme. Malajsie, Japonsko, a pak uvidíme. Myslím, že se na pódia můžeme dostat - zřejmě v Malajsii, v Japonsku a v Austinu.
Ale potřebovali bychom nějaké alternativní podmínky na to, abychom mohli opravdu bojovat o vítězství. Ne nebudu tady sedět a říkat, že nevyhrajeme žádný závod. Věřím, že se nám někde dostane alespoň jedné příležitosti," říká Ricciardo.
Hodnocení Mercedesu - Ferrari bude silné zejména v BrazíliiKde by podle Lewise Hamiltona mohl být Red Bull neb Ferrari lepší než Mercedes? "V Malajsii bychom měli být... myslím, že bychom měli být OK. Pak máme Japonsko, okruh s vysokým přítlakem, tak by to mohlo být těsné - Red Bully jsou na takovém okruhu velmi, velmi silné. Určitě nepůjde o náš nejsilnější okruh," odpovídá posledních třech závodů v řadě za sebou.
"Pak máme Mexiko, Austin... myslím, že budeme v pohodě. Brazílie podle mě bude místem, kde budou tito kluci obzvlášť silní. Zejména Ferrari bude rychlé. Upřímně si myslím, že v příštích závodech to bude velmi těsné, těžko něco předvídat.
Ale obzvlášť ten, a například asi Mexiko, kde nasazujete maximální přítlak, protože tam je málo odporu, tak u aut s vyšším přítlakem by oproti nám mohla mít výhodu, ale to všechno se jen tak povídá. Uvidíme, až se tam dostaneme," shrnuje Hamilton.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.