 
            Daniel Ricciardo sice před závodem prohlašoval na to, že s Red Bullem budou mít rychlost na vítězství, nakonec však dojel na druhém místě, aniž by se dostal k nějakému útoku na Lewise Hamiltona. Co jej brzdilo? A ve kterých ze zbývajících závodů by Red Bull či Ferrari mohli pomýšlet na to, že by Mercedes porazili?
Ricciardo s problémyMnozí se podivovali nad tím, kam se poděla rychlost Red Bullu z kvalifikace. Ricciardo hovořil o technickém problému, s nímž se během závodu potýkal - podle něj mu přibližně od pátého kola nefungovala dobře převodovka, což jej stálo kolem půl sekundy na kolo.
"Nejsem si úplně jistý tím, v čem problém spočíval, ale poradili mi, abych docela brzy v závodě začal krátce řadit. Pak mi připomínali, abych to tak dělal až do konce," popisuje australský pilot, který téměř po celou Velkou cenu Singapuru nemohl využívat optimální otáčky.
"No, očividně jsme v průběhu měli nějaké potíže a to byl způsob, jak je udržet pod kontrolou. Myslím, že to byla ta hlavní věc. Ale příčinou si nejsem jistý. Jen mi řekli, abych to tak dělal," pokračuje pilot Red Bullu, který v sobotu dokázal porazit Mercedesy.
Zbývá 6 podniků - kde by mohl Red Bull vyhrát?V sezóně zbývá už jen šest závodů (Malajsie, Japonsko, Spojené státy, Mexiko, Brazílie a Abú Zabí), kde by podle něj mohli mít podobnou šanci a pomýšlet na nejvyšší stupínek?
"V Malajsii došlo loni k několika incidentům, ale naše tempo nebylo zas tak špatné, takže si myslím, že bychom tam mohli být rychlejší, než čekáme. Malajsie, Japonsko, a pak uvidíme. Myslím, že se na pódia můžeme dostat - zřejmě v Malajsii, v Japonsku a v Austinu.
Ale potřebovali bychom nějaké alternativní podmínky na to, abychom mohli opravdu bojovat o vítězství. Ne nebudu tady sedět a říkat, že nevyhrajeme žádný závod. Věřím, že se nám někde dostane alespoň jedné příležitosti," říká Ricciardo.
Hodnocení Mercedesu - Ferrari bude silné zejména v BrazíliiKde by podle Lewise Hamiltona mohl být Red Bull neb Ferrari lepší než Mercedes? "V Malajsii bychom měli být... myslím, že bychom měli být OK. Pak máme Japonsko, okruh s vysokým přítlakem, tak by to mohlo být těsné - Red Bully jsou na takovém okruhu velmi, velmi silné. Určitě nepůjde o náš nejsilnější okruh," odpovídá posledních třech závodů v řadě za sebou.
"Pak máme Mexiko, Austin... myslím, že budeme v pohodě. Brazílie podle mě bude místem, kde budou tito kluci obzvlášť silní. Zejména Ferrari bude rychlé. Upřímně si myslím, že v příštích závodech to bude velmi těsné, těžko něco předvídat.
Ale obzvlášť ten, a například asi Mexiko, kde nasazujete maximální přítlak, protože tam je málo odporu, tak u aut s vyšším přítlakem by oproti nám mohla mít výhodu, ale to všechno se jen tak povídá. Uvidíme, až se tam dostaneme," shrnuje Hamilton.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.