Zaútočil by v průběhu Velké ceny Maďarska Kimi Räikkönen na svého týmového kolegu Sebastiana Vettela, který měl se svým Ferrari menší technické problémy, pokud by na okruh nedorazil prezident Sergio Marchionne?
"Ne, to nehrálo žádnou roli. Samozřejmě jakožto týmoví kolegové víme, co máme dělat. Jak jsem řekl, měl jsem hodně dobrý rozjezd do první zatáčky, ale kvůli tomu, že jsme týmoví kolegové..." přemýšlí finský pilot. "Můžeme spolu bojovat, jen si zřejmě necháváme více místa a nesnažíme se toho druhého donutit k chybě, jak je to možná u jiných jezdců."
Vettel kvůli problémům nemohl atakovat obrubníky, proto jezdil pomaleji, než by se hodilo Räikkönenovi, na kterého se začaly dotahovat Mercedesy. "Určitě jsem měl rychlost na vítězství. Také jsem na dráze před první zastávkou mohl zůstat déle... Každopádně jsem celý závod jezdil za Sebastianem a doufal, že na to šlape naplno a nešetří pneumatiky, protože Mercedesy mě stahovaly," popisuje Kimi.
Velké obavy z předjetí ale neměl: "Fakt jsem si moc velké starosti nedělal. Samozřejmě jsem s týmem přes rádio hovořil, ale neměl jsem starosti, protože mé auto se tak dobře ovládalo. I když jsem byl těsně za Sebastianem, tak moje auto bylo stále moc dobré a neměl jsem žádné potíže s pneumatikami. Mohl jsem ho velmi dobře následovat v poslední zatáčce. Ideální to ale samozřejmě nebylo, protože jsem cítil, že mám rychlost, ale přitom jsem byl zaseknutý uprostřed. A víme, jak rychlí někdy na rovinkách můžou být."
"Seb tady včera získal první místo, jako první odstartoval a našim cílem bylo jakkoliv obsadit první dvě příčky. To, jestli tady je či není prezident, to nedělá žádný rozdíl. A abych byl upřímný, já jsem ho ani neviděl - až z pódia. Zatím jsem neměl čas," dodává Räikkönen.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.