Zaútočil by v průběhu Velké ceny Maďarska Kimi Räikkönen na svého týmového kolegu Sebastiana Vettela, který měl se svým Ferrari menší technické problémy, pokud by na okruh nedorazil prezident Sergio Marchionne?
"Ne, to nehrálo žádnou roli. Samozřejmě jakožto týmoví kolegové víme, co máme dělat. Jak jsem řekl, měl jsem hodně dobrý rozjezd do první zatáčky, ale kvůli tomu, že jsme týmoví kolegové..." přemýšlí finský pilot. "Můžeme spolu bojovat, jen si zřejmě necháváme více místa a nesnažíme se toho druhého donutit k chybě, jak je to možná u jiných jezdců."
Vettel kvůli problémům nemohl atakovat obrubníky, proto jezdil pomaleji, než by se hodilo Räikkönenovi, na kterého se začaly dotahovat Mercedesy. "Určitě jsem měl rychlost na vítězství. Také jsem na dráze před první zastávkou mohl zůstat déle... Každopádně jsem celý závod jezdil za Sebastianem a doufal, že na to šlape naplno a nešetří pneumatiky, protože Mercedesy mě stahovaly," popisuje Kimi.
Velké obavy z předjetí ale neměl: "Fakt jsem si moc velké starosti nedělal. Samozřejmě jsem s týmem přes rádio hovořil, ale neměl jsem starosti, protože mé auto se tak dobře ovládalo. I když jsem byl těsně za Sebastianem, tak moje auto bylo stále moc dobré a neměl jsem žádné potíže s pneumatikami. Mohl jsem ho velmi dobře následovat v poslední zatáčce. Ideální to ale samozřejmě nebylo, protože jsem cítil, že mám rychlost, ale přitom jsem byl zaseknutý uprostřed. A víme, jak rychlí někdy na rovinkách můžou být."
"Seb tady včera získal první místo, jako první odstartoval a našim cílem bylo jakkoliv obsadit první dvě příčky. To, jestli tady je či není prezident, to nedělá žádný rozdíl. A abych byl upřímný, já jsem ho ani neviděl - až z pódia. Zatím jsem neměl čas," dodává Räikkönen.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.