McLaren byl příjemně překvapen svou rychlostí v Británii, před Maďarskem je proto plný optimismu. Pomalá trať by jim měla sedět, s Hondou očekávají velmi dobrý výsledek. S přípravou jim také pomohly dva dny testů, které absolvovali ve Francii minulý týden s Pirelli.
"Do Maďarska míříme k poslednímu závodnímu víkendu před letní přestávkou. Naše rychlost v Silverstone byla o něco lepší, než jsme původně čekali na okruhu, který je velmi hladový po výkonu, a tedy i náročnějším pro naše auto," vrací se závodní ředitel McLarenu Eric Boullier k poslednímu závodu, který se jel v britském Silverstonu.
Nyní je čeká jedna z nejlepších příležitostí v roce na zisk bodů: "Maďarsko je úplně jiné, což nás teoreticky naplňuje optimismem, že budeme moci prověřit silné stránky našeho auta a lépe bojovat s našimi soupeři," pokračuje Boullier s vyhlídkou na body.
Hodně ale bude záležet na tom, aby jim neselhal motor: "Společně s Hondou tvrdě pracujeme na naší spolehlivosti a na tom, abychom se vyhnuli případným penalizacím na roštu - obzvlášť na této trati, kde má naše auto potenciál na to, aby podávalo lepší výkony. Bude to klíčové pro zvýšení našeho bodového přídělu, což bychom všichni tak rádi dosáhli."
McLaren minulý týden testoval v Magny Cours s Pirelli pneumatiky pro mokré podmínky 2018. Stoffel Vandoorne ujel s vozem MCL32 ve středu 19. července bez větších potíží 135 kol, druhý den přidal dalších 117 kol.
"Na základě našeho úspěšného pneumatikového testu s Pirelli doufáme, že si toto tempo udržíme velmi dobrým výsledkem v Budapeští a poté dalšími užitečnými kilometry ujetými v sezónním testu po závodě. Ten využijeme jako platformu pro další vývoj v druhé polovině sezóny," vysvětluje Boullier.
Sportovní šéf Hondy Jusuke Hasegawa si uvědomuje, že své zlepšení teď musí po nasazení třetí specifikace s novým mapováním předvést na dráze: "I když jsme v posledních závodech ukázali zlepšenou konkurenceschopnost, musíme ji nyní přetavit do výsledků na trati. Přesto jsme potěšeni našim současným vývojem a do Maďarska teď míříme s pozitivnějšími pocity před závodním víkendem."
"Hungaroring je jedinečným, klikatým okruhem, který by nám měl poskytnout jednu z nejlepších příležitostí v této sezóně. Není sice tak zaměřený na výkon, přesto stále vyžaduje precizní management energie v každém kole závodu. Jde také o trať, kde je předjíždění extrémně náročné - kvalifikace pro nás tedy bude ohromně důležitá," je si vědom zástupce Hondy.
"Víme, že jsme schopni na tomto typu trati dosáhnout dobrého výsledku, naším cílem tedy musí být postup do Q3 a dostat se do dobré pozice pro zisk bodů v závodě. Fernando na Hungaroringu získal své první vítězství v F1 a Stoffel tady vyhrál v GP2 v roce 2014. Naše auta jsou tedy ve výborných rukou," těší Hasegawu.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.