Sebastian Vettel věří, že jeho Ferrari bude v Maďarsku na rozdíl od Silverstone moci bojovat s Mercedesem o vítězství. Výpadek v posledním závodě hodil za hlavu a vyvodil z něj i povzbuzující věci.
Německý pilot sice stále v šampionátu vede, ale Mercedes se v posledních závodech hodně zlepšil - z posledních sedmi jich vyhrál šest, Ferrari pouze jeden. Italská média bijí po Silverstone, kdy byl rozdíl mezi těmito dvěma týmy obzvlášť patrný, na poplach a píšou o krizi v Maranellu.
"To si nemyslím. Mercedes se podle mě hodně zlepšil, ale my jsme stále rychlí - zejména o nedělích. V sobotu toho hodně utrpíme, protože když do závodu startujete zezadu, tak není vždy možné si polepšit," vysvětluje Vettel.
Připouští, že i on očekával v Británii od svého Ferrari lepší výkony, i přesto si ale odvezl určitá pozitiva: "V zatáčkách se naše auto chová velmi dobře a je vyvážené. V Copse jsme byli o 10 km/h před nimi. Možná jsou o trochu efektivnější v aerodynamice, což letos hodně znamená, obecně jsme ale na tom také dobře."
Formule 1 se nyní přesouvá do Maďarska, kde se pojede poslední velká cena před čtyřtýdenní přestávkou. Půjde o rozhodující víkend? "Nevím, jestli bude rozhodující. Myslím si ale, že bude hodně odlišný [od Silverstone]," věří Vettel s přáním připsat si další vítězství.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.