Sebastian Vettel věří, že jeho Ferrari bude v Maďarsku na rozdíl od Silverstone moci bojovat s Mercedesem o vítězství. Výpadek v posledním závodě hodil za hlavu a vyvodil z něj i povzbuzující věci.
Německý pilot sice stále v šampionátu vede, ale Mercedes se v posledních závodech hodně zlepšil - z posledních sedmi jich vyhrál šest, Ferrari pouze jeden. Italská média bijí po Silverstone, kdy byl rozdíl mezi těmito dvěma týmy obzvlášť patrný, na poplach a píšou o krizi v Maranellu.
"To si nemyslím. Mercedes se podle mě hodně zlepšil, ale my jsme stále rychlí - zejména o nedělích. V sobotu toho hodně utrpíme, protože když do závodu startujete zezadu, tak není vždy možné si polepšit," vysvětluje Vettel.
Připouští, že i on očekával v Británii od svého Ferrari lepší výkony, i přesto si ale odvezl určitá pozitiva: "V zatáčkách se naše auto chová velmi dobře a je vyvážené. V Copse jsme byli o 10 km/h před nimi. Možná jsou o trochu efektivnější v aerodynamice, což letos hodně znamená, obecně jsme ale na tom také dobře."
Formule 1 se nyní přesouvá do Maďarska, kde se pojede poslední velká cena před čtyřtýdenní přestávkou. Půjde o rozhodující víkend? "Nevím, jestli bude rozhodující. Myslím si ale, že bude hodně odlišný [od Silverstone]," věří Vettel s přáním připsat si další vítězství.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.