Sebastian Vettel věří, že jeho Ferrari bude v Maďarsku na rozdíl od Silverstone moci bojovat s Mercedesem o vítězství. Výpadek v posledním závodě hodil za hlavu a vyvodil z něj i povzbuzující věci.
Německý pilot sice stále v šampionátu vede, ale Mercedes se v posledních závodech hodně zlepšil - z posledních sedmi jich vyhrál šest, Ferrari pouze jeden. Italská média bijí po Silverstone, kdy byl rozdíl mezi těmito dvěma týmy obzvlášť patrný, na poplach a píšou o krizi v Maranellu.
"To si nemyslím. Mercedes se podle mě hodně zlepšil, ale my jsme stále rychlí - zejména o nedělích. V sobotu toho hodně utrpíme, protože když do závodu startujete zezadu, tak není vždy možné si polepšit," vysvětluje Vettel.
Připouští, že i on očekával v Británii od svého Ferrari lepší výkony, i přesto si ale odvezl určitá pozitiva: "V zatáčkách se naše auto chová velmi dobře a je vyvážené. V Copse jsme byli o 10 km/h před nimi. Možná jsou o trochu efektivnější v aerodynamice, což letos hodně znamená, obecně jsme ale na tom také dobře."
Formule 1 se nyní přesouvá do Maďarska, kde se pojede poslední velká cena před čtyřtýdenní přestávkou. Půjde o rozhodující víkend? "Nevím, jestli bude rozhodující. Myslím si ale, že bude hodně odlišný [od Silverstone]," věří Vettel s přáním připsat si další vítězství.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.