Šéfka Williamsu čelila otázkám na tělo ze strany kolegů z ostatních stájí. Jak se se s nimi vyrovnala?
Claire Williamsové pokládali její kolegové z konkurenčních týmů prostřednictvím magazínu F1 Racing dotazy, na které měla odpovídat. Některé byli konzervativní, jiní "uličníci" si nenechali příležitost ujít a s humorem směřovali dotazy na tělo.
"Kolik peněz za své místo zaplatil Stroll?" tázal se provozní ředitel Force Indie Otmar Szafnauer. "Měl by mít už rozum a neptat se na takové věci! Kolik platí za své místo u Force Indie Sergio Pérez?" vrací mu Williamsová úder.
Mexického pilota zajímalo, jestli si jej Williams najme jako svého jezdce. "Kterýkoliv den v týdnu," odpovídá Claire. Na pobídku, aby zjistila, kolik by mohl přinést peněz, rezolutně zareagovala: "Ne!"
Zástupce šéfa Force Indie Bob Fernley se s širokým úsměvem zeptal: "Jak můžeš zajistit, aby Williams zůstal za Force Indií?" Loni totiž její stáj skončila v šampionátu konstruktérů pátá za indickým týmem, letos je v polovině sezóny pořadí stejné. "Přestanu vás vyzvedávat na schůzky Strategické skupiny," vyřizuje Williamsová stručně svého protivníka.
Pobavil nás také šéf Red Bullu Christian Horner: "Přibliž nám, jaké byly oslavy tvých 40. narozenin minulý rok v Maďarsku - proč si nedorazila v pátek na okruh?" To Claire, která se narodila 21. 7. 1976, hodně rozesmálo.
"Ty jsi takový darebák! Je naštvaný, protože jsem ho nepozvala. Trochu mi nebylo dobře z alkoholu, což bylo v pořádku, ale hlavně mě trápila bolest ze zranění na skateboardu. Rozhodla jsem se ukázat, že ještě fakt nejsem stará - ten večer jsem v parku jednomu teenagerovi zabavila skateboard. A spadla jsem! Mé rameno dodnes není v pořádku," vysvětluje Williamsová.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.