Šéfka Williamsu čelila otázkám na tělo ze strany kolegů z ostatních stájí. Jak se se s nimi vyrovnala?
Claire Williamsové pokládali její kolegové z konkurenčních týmů prostřednictvím magazínu F1 Racing dotazy, na které měla odpovídat. Některé byli konzervativní, jiní "uličníci" si nenechali příležitost ujít a s humorem směřovali dotazy na tělo.
"Kolik peněz za své místo zaplatil Stroll?" tázal se provozní ředitel Force Indie Otmar Szafnauer. "Měl by mít už rozum a neptat se na takové věci! Kolik platí za své místo u Force Indie Sergio Pérez?" vrací mu Williamsová úder.
Mexického pilota zajímalo, jestli si jej Williams najme jako svého jezdce. "Kterýkoliv den v týdnu," odpovídá Claire. Na pobídku, aby zjistila, kolik by mohl přinést peněz, rezolutně zareagovala: "Ne!"
Zástupce šéfa Force Indie Bob Fernley se s širokým úsměvem zeptal: "Jak můžeš zajistit, aby Williams zůstal za Force Indií?" Loni totiž její stáj skončila v šampionátu konstruktérů pátá za indickým týmem, letos je v polovině sezóny pořadí stejné. "Přestanu vás vyzvedávat na schůzky Strategické skupiny," vyřizuje Williamsová stručně svého protivníka.
Pobavil nás také šéf Red Bullu Christian Horner: "Přibliž nám, jaké byly oslavy tvých 40. narozenin minulý rok v Maďarsku - proč si nedorazila v pátek na okruh?" To Claire, která se narodila 21. 7. 1976, hodně rozesmálo.
"Ty jsi takový darebák! Je naštvaný, protože jsem ho nepozvala. Trochu mi nebylo dobře z alkoholu, což bylo v pořádku, ale hlavně mě trápila bolest ze zranění na skateboardu. Rozhodla jsem se ukázat, že ještě fakt nejsem stará - ten večer jsem v parku jednomu teenagerovi zabavila skateboard. A spadla jsem! Mé rameno dodnes není v pořádku," vysvětluje Williamsová.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.