Niki Lauda, stejně jako většina fanouškovské obce, není spokojen s uvedením ochrany hlavy Halo v příští sezóně. Nápad kazí vzhled a dle Laudy je současná F1 velmi bezpečná.
Mezinárodní automobilová federace v tomto týdnu schválila ochranu hlavy Halo pro příští sezónu. To u fanoušků i lidí přímo z branže vyvolalo vlnu nevole. Nakonec to vypadá, že jediné Halo, které budou mít lidi rádi, je série sci-fi her pro konzole Xbox.
K řadě kritiků se přidal i nevýkonný ředitel Mercedesu a bývalý pilot Niki Lauda: "Testovali jsme Halo, štít od Red Bullu i klasický štít. Nic z toho nepřesvědčilo na 100 %," řekl Rakušan pro Auto Motor und Sport, "musíte v takovéto situaci udělat vždy správné rozhodnutí. Halo je ale chybná volba," pokračoval Lauda.
Navíc prý Halo ubírá vozům na atraktivitě a odebírá Formuli 1 jednu z esencí - otevřený kokpit. "Tvrdě pracujeme na tom, aby auta zaujala nové fanoušky. To je nyní zničeno touto přehnanou reakcí. Halo ničí DNA Formule 1. FIA již Formuli 1 učinila bezpečnou a nehrozí, že uletí kola, jelikož jsou dostatečně upevněna."
"Jezdci podstupují minimální risk. Musí tu být jednoznačně i jiné lepší řešení než Halo. Jinak bychom netestovali tři prototypy. Měli bychom jít spíše směrem, který tolik nenaruší vzhled vozů a mohli bychom to uvést o rok později," zakončil Lauda.
Většina týmů Formule 1 představila pro Grand Prix USA speciální lakování, která slibují vizuálně atraktivní podívanou.
Ve středu se v Londýně nečekaně setkali tři nejvlivnější osobnosti F1, což vzbudilo pozornost a překvapení mezi fanoušky i odborníky motorsportu.
Mercedes po několika měsících spekulací konečně oznámil, kdo bude tvořit jejich jezdeckou dvojici v revolučním roce 2026.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.