Americký Haas pomalu ale jistě dotahuje v Poháru konstruktérů italské Torro Rosso (ztráta 4 bodů) a britský Williams (ztráta 11 bodů). A upevňuje si tak svou pozici ve středu pole.
V Británii ale poprvé monopost Haasu vyzkouší rezervní pilot Maranella Antonio Giovinzazzi, který dokonce odjel první dva závody sezóny za švýcarský Sauber, kdy vystřídal zraněného Wehrleina.
Ital za Haas do konce letošní sezóny odjede sedm volných tréninků. Šestkrát nahradí Magnussena a jednou Grojseana, který i přes klauzuli ve smlouvě k tomuto kroku svolil.
V této části sezóny a s takto vyrovnanými body se může zdát, že nasazení Giovinazziho bude nevýhodou. Šéf Haasu ale věří, že to nijak nezkomplikuje situaci.
"Když to uděláme chytře, tak to nebude nevýhoda. Nechci tu hrát, že by to bylo pro nás výhodné, ale když se to dobře připraví, tak na tom nic neztratíme. Cílem je, aby piloval své schopnosti," řekl šéf americké stáje.
Steiner navíc dodává, že Ital si nebude jen tak kroužit. "Dostal od nás zadání a to bude plnit. Už párkrát si zajezdil u Ferrari a má za sebou pár závodů, takže se do toho umí dostat. Nebude to pro nás plus, ale potřebujeme jen skončit na nule. " dodal k vicemistrovi loňské GP2 Steiner.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.