Prezident Ferrari Sergio Marchionne prozradil, že o Fernanda Alonsa, který se trápí v McLarenu s nekonkurenceschopným motorem Honda, v příštím roce nemají zájem.
Scuderia sice nemá na sezónu 2018 podepsanou smlouvu s žádným ze svých pilotů, podle Marchionneho je rozhodnutí na Sebastianovi Vettelovi, s výkony "zaostávajícího" Kimiho Räikkönena ale moc spokojený není (více zde). V rozhovorech nikterak nespěchají, svůj nezájem ale již dali jezdci z konkurenčního McLarenu.
"Alonso sice mohl hezky okázat svou touhu vrátit se [k Ferrari], od nás se mu však nedostalo té správné odpovědi. Nemáme zájem. Pokud jde o Verstappena, nic jsme nepodepsali. Do konce letošního roku vám dáme vědět," prohlásil Marchionne v padoku na Red Bull Ringu.
Pokud jde o Vettela, který momentálně vede šampionát s náskokem 20 bodů, tak tomu dal tým najevo nelibost nad jeho počínáním v Baku, záležitost už ale považuje za uzavřenou.
"Viděl jsem se s ním v pondělí nebo v úterý po Baku. Setkali jsme se a řekli jsme mu, že se tomu měl vyhnout. Nyní jsme tuto kapitolu uzavřeli, proto musíme přemýšlet o závodech a ne o osobních neshodách. Sebastian si uvědomuje, co se stalo.
Chápu ten tlak a to, že nešlo o jednoduchý závod. O další auto jsme přišli v druhé zatáčce způsobem, který nebyl úplně korektní. Nechci však hovořit o tom, kdo se choval správně a kdo ne," dodává Marchionne.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.