Haas se s brzdami trápí již od začátku svého dvouletého působení ve Formuli 1. Letos stáj dokonce zkoušela své Bremba vyměnit za Carbon Industrie, to také nijak nepomohlo. Data nyní ale ukazují, že problém může být jinde.
Dán Magnussen v posledním závodě v Baku zajel nejlepší letošní výsledek pro americký Haas, když skončil na 7. místě. Jeho kolega Grosjean se ale opět trápil s brzdami. Po závodě dokonce odmítal před novináři situaci komentovat, pouze několikrát stroze řekl: "Bez komentáře," a opustil novínáře.
Dle Steinera problém nemusí být jen v brzdách, ale určitým způsobem si za to může Romain sám, a to kvůli svému jezdeckému stylu. To prý ukazují data.
"Myslím si, že hlavním rozdílem je styl, jakým každý z pilotů řídí. Možná, že Romain brzdí později a tvrději. Je možné, že Kevin zase brzdí v momentu, kdy zatáčí. Takže pak pro Romaina může být těžší brzdy cítit. Nejsem si tím samozřejmě jist, jelikož nejsem pilot, jen interpretuji data, která mám k dispozici," okomentoval šéf stáje Steiner.
"Každý je prostě jiný, oba mají svou osobnost a to nechci měnit, jelikož vím, že to ani nejde. Jen se pokusím, abych z nich dostal to nejlepší, to je má práce. Romain jasně řekl, že se nevzdá. Ví, že s tím teď nemůžeme nic udělat a snad přijme současnou situaci a pokusí se vše otočit ve svůj prospěch. Musí to změnit, jelikož takhle může skončit v bariéře," dodal šéf americké stáje.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.