Toto Wolff v rozhovoru pro Daily Mail označil Rosberga za toho "zlomyslného", když byl tázán na bývalé duo jezdců Mercedesu Rosberg - Hamilton. Reakce ze strany expilota F1 a mistra světa z loňského roku na sebe nenechala dlouho čekat.
Škádlení mezi Wolffem a Rosbergem začalo již v Kanadě, kdy šéf Mercedesu naznačil, že by se Niko mohl vrátit a závodit za Ferrari. Před pár dny se vody rozvířily znovu, když Wolff na otázku ohledně toho, kdo z týmu byl větší intrikán, odpověděl:
"Ten, co už tu není. Ten zlomyslný. Nico využíval všechny zbraně, které mohl. Zkoušel všechny možné psychologické hry, aby rozhodil svého rivala. Každý rok pak přišla nějaká větší rána, která měla velký vliv na jejich vztah. Když závodíte na takovéto úrovni, tak se stáváte citlivějšími. To je i jejich případ. Oba je to hodně ovlivnilo," řekl pro Daily Mail šéf Mercedesu.
Rosberg vše vzal s klidem: "Čas od času si přečtu, co se píše na internetu. Já vím, co si o mě doopravdy Toto myslí, takže mě nezajímá, co publikují nějaké anglické noviny. Tahle kapitola je již pro mě uzavřena. Je to vtipné, jelikož mě to již nijak nemůže ovlivnit. Vyhrál jsem svou bitvu. Já jen doufám, že se tomu jednoho dne všichni zasmějeme."
To, že jsou vztahy mezi Rosbergem a Wolffem v pořádku dokazuje i fakt, že společně i nadále spolupracují a věnují se dobročinným aktivitám. "Minulý čtvrtek jsme společně vybrali 600 000 eur na pomoc pro slepé děti," dodal Rosberg.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.