Dle Toto Wolffa je možné, že by se Rosberg mohl vrátit zpět do Formule 1, jeho rozhodnutí odejít bylo prý možná až moc ukvapené.
Rosberg pár dní po zisku svého prvního titulu šokoval svět, když oznámil svůj konec. To následně způsobilo dramatický přestupový kolotoč, který zapříčinil i návrat Felipeho Massy do kokpitu Williamsu.
A přestože je Nico mimo svět Formule 1 spokojený a v současné době se věnuje převážně filantropickým aktivitám, tak dle Wolffa by se klidně mohlo stát, že se třeba za rok objeví zpět v kokpitu Formule 1.
"Myslím si, že když se rozhodl odejít do závodního důchodu, tak to bylo v situaci, kdy toho na něj bylo moc. Byl to jistě velmi stresující rok, jelikož pravděpodobně stál proti nejlepšímu pilotovi v F1 a v té pozici to bylo jistě vyčerpávající. Tak to tedy připadalo mně," řekl šéf stáje Mercedes.
"Je mu ale 31 let. Pokud bude mít smůlu, tak tu bude muset být ještě dalších 70 let! Teď vám dám něco k citování... Nebyl bych překvapen, kdyby se za rok rozmyslel a objevil se třeba u Ferrari, nebo i klidně někde jinde," pokračoval Toto Wolff.
Na otázku, zda by Rosberg udělal podobný krok jako Alonso, který si zajel jednorázově v IndyCar, Wolff odpověděl: "Ne, nemyslím si to. Indy 500 je velmi náročný závod. Mně se to líbilo v podání Alonsa, tedy do té doby než odstoupil. Nico si dobře vykalkuluje risk a případnou odměnu, a proto se na ovál asi nevydá."
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.