Šéf týmu Haas F1, Günther Steiner, řekl, že ke změně zbarvení závodních vozů jeho týmu došlo proto, že chtěli, aby byla loga Haasu vidět lépe v televizi v průběhu přenosů.
O změně zbarvení závodních speciálů týmu Haas počínaje GP Monaka jsme vás informovali již minulý týden. Na monopostech je teď více šedé a bílé, navíc došlo ke zvětšení nápisu na bočnici vozů. Ačkoliv se tato změna nesetkala s pozitivním ohlasem ze strany všech fanoušků, tak šéf týmu, Günter Steiner, řekl, že k rozhodnutí o změně barevného složení vozů došlo poté, co dospěli k názoru, že je až moc obtížné přečíst v televizi název 'Haas' na bočnici speciálů.
"Posoudili jsme, jak to vidíte v televizi. A na bočnici to vypadalo tak, že Haas nebylo pořádně vidět," řekl Günter Steiner na otázku serveru Motorsport.com, proč došlo k této změně. "Takže kreativní kluci přicházeli s nějakými nápady, dokud jsme nenašli něco, co se Genemu [Haasovi] líbilo a to je důvod, této změny. Je to velmi jednoduché."
"Je to trošku odlišný styl. Abychom to [logo] udělali viditelnější, tak jsme prošli několik návrhů a mysleli si, že bílá bude více vyčnívat, plus zvětšení [loga] také pomůže. Takže hádám, že v neděli uvidíme. Uvidíme o víkendu, jak to bude vypadat v televizi."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.