Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko vybírá ty nejlepší piloty současné Formule 1 a sděluje svůj tip na to, kdo se v ní letos stane mistrem světa.
O Danielovi Ricciardovi se spekuluje jako o možné náhradě Kimiho Räikkönena v příští sezóně, s tím, že o Maxe Verstappena má zájem další konkurence. Podle Marka ale nikam nepřestupují, oba považuje za jezdeckou špičku.
Piloti Red Bullu jsou nejlepší, výhoda proti Ferrari a Mercedesu"Máme tu nejlepší a nejvyváženější jezdeckou sestavu. Max i Daniel odvádějí skvělou práci a podávají své absolutně nejlepší výkony," chválí své piloty odborný poradce Red Bullu. V nich spatřuje výhodu své stáje oproti Mercedesu či Ferrari, které jsou v šampionátu před nimi.
"Piloti jsou momentálně naší výhodou. I když nedokážeme soupeřit s Vettelem a Hamiltonem, dokážeme nechávat za sebou Räikkönena a Bottase, co je z naší strany v této chvíli to nejlepší omezení škod. Musíme nasbírat co nejvíce bodů před začátkem evropské části sezóny v Barceloně, aby ta ztráta nebyla příliš velká," přeje si Marko.
Hamilton letos nevyhraje. Kdo získá titul? S radostí sleduje počínání Sebastiana Vettela u Ferrari, kterého přivedl do F1 a který s nimi získal čtyři mistrovské tituly. Po dvou závodech společně s Lewisem Hamiltonem z Mercedesu vede šampionát: "Je to potěšení sledovat, jak opět bojuje. Myslím, že by vyhrál i závod v Číně, nebýt smůly ze safety-carem, který vyjel ve špatnou chvíli," uvádí 73letý Rakušan.
V letošní sezóně nakonec jejich bývalý pilot uspěje a získá titul: "Kdybych si měl vybrat z těch dvou [Hamilton a Vettel], tak bych zvolil Vettela. Znám ho a vím, jak mu můžete věřit, když cítí krev. Také je více spjat se svým autem a týmem," tipuje Marko.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.