Začátkem týdne Verstappenův otec Jos prohlásil, že Max má na zisk titulu ještě dost času, i když se letos od Red Bullu očekávají skvělé výkony. Trochu jiného názoru je ale odborný poradce týmu doktor Helmut Marko. Ten si naopak myslí, že Max je naprosto připraven.
"Max je připraven," řekl Marko v rozhovoru pro holandskou televizi. "Dnes je zase o něco zkušenější a v jeho třetí sezóně se dají očekávat další zlepšení," pokračoval poradce stáje.
Marko si myslí, že často kritizovaný riskantní styl jízdy, který byl pro Maxovu loňskou sezónu charakteristický, bude pro mladou holandskou pušku výhodou. "Jeho nebojácné chování pro něj bude výhodou, jelikož zbytek pilotů si bude říkat : »Když se blíží Max, radši buď opatrnej, stejně tě předjede, tak nedělej hlouposti.« On to ale není až tak úplně risk. Ano, měl pár divočejších momentů, ale havaroval jen v Monte Carlu. Ne, v Monaku měl vlastně tři havárky, ale bylo to jen v rámci jednoho víkendu. Zbytek roku měl vše pod kontrolou."
Stejně na tom je prý i Daniel Ricciardo, který v loňském roce skončil v celkovém pořadí třetí. Jak Australan, tak i Nizozemec loni dokázali urvat po jednom vítězství, vždy ale za šťastných okolností.
V Barceloně se hned v první zatáčce oba vozy Stříbrných šípů vyautovaly a vítězství bral Max. V Malajsii zase odešel motor Hamilotonovi a radoval se Daniel. Je třeba říci, že v Monaku si Ricciardo mohl dojet pro "čisté" vítězství, bohužel mechanici zaspali a triumfoval Lewis Hamilton.
"Jezdci jsou o rok zkušenější a máme dobré auto. Myslím si, že oba kluci mohou bojovat o titul. Nezapomínejme hlavně na Ricciarda, je to velmi silný pilot a i díky němu máme dva konkurenceschopné piloty. Opravdu věřím, že můžeme bojovat o titul," zakončil doktor Marko.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.