Pascal Wehrlein bude v letošní sezóně závodit za Sauber po boku Marcuse Ericssona. Švýcarský tým dnes potvrdil příchod mladého jezdce Mercedesu.
Znamená to tedy, že za Stříbrné šípy nebude po boku Lewise Hamiltona nastupovat. Volné místo po Nicovi Rosbergovi by měl zaplnit Valtteri Bottas, u jehož smlouvy zbývá podle Claire Williamsové doladit již jen poslední detaily.
Sauber se nyní chlubí tím, že nadále "udržuje svou tradiční podporu mladých talentovaných jezdců a poskytování konkurenceschopného vozu." Všímá si výkonu Wehrleina v DTM v letech 2013 a 2015, kde "lámal rekord za rekordem."
Wehrlein se chce se Sauberem "usadit ve středu pole a pravidelně sbírat body. Teď se těším na to, až se potkám se všemi v týmu a začneme se připravovat na sezónu 2017. Chci moc poděkovat Sauberu za důvěru ve mě a za to, že mi poskytli tuto skvělou šanci. A samozřejmě obrovské díky patří za podporu také Mercedesu."
Šéfka švýcarského týmu Moniša Kaltenbornová o něm říká, že "během své kariéry v jednosedadlových formulích i v DTM prokázal svůj talent. Loni ve své první sezóně v F1 prokázal svůj potenciál, když získal bod ve Velké ceně Rakouska ve Spielbergu."
"Pascal toho určitě předvede ještě více a my mu chceme dát šanci na další růst a učení se ve vrcholné třídě motorsportu. Věřím, že Marcus a Pascal budou tvořit v roce 2017 solidní kombinaci," dodává Kaltenbornová.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.