Velká cena Bahrajnu se na rozdíl od loňska pojede až po GP Číny. V roce 2017 tak prvnímu večernímu závodu připadl víkendový termín mezi 14. - 16. dubnem. Nová pravidla prý táhnou a organizátoři si připravili zlevněné vstupné.
První večerní velká cena sezóny 2017 se uskuteční v Bahrajnu. Bude se jednat o třetí závod po Austrálii a Číně. Nyní lze až do 26. ledna pořídit lístky se slevou 10 či 20 procent. Pořadatelé si myslí, že nová pravidla by měla mít pozitivní dopad na diváckou kulisu, a snaží se tak ještě zájem o lístky zvýšit.
"Vždycky bylo náročné pořádat velkou cenu. Nyní je ale jasné, že závod za tmy přinesl na BIC (Bahrajnský mezinárodní okruh) úplně nový druh závodů," okomentoval situaci výkonný ředitel okruhu Shaikh Salman bin Isa Al Khalifa.
"Jedná se o náš čtvrtý večerní závod a my očekáváme, že o lístky bude větší zájem než kdy předtím. Proto radíme fanouškům, aby si je co nejdříve zajistili, a předešli tak případnému zklamání. Lístky se hlavní tribunu se každým rokem vyprodávají rychleji a rychleji. A těší nás, že vám můžeme nabídnout zlevněné vstupné v předprodeji. Už se to blíží a je cítit nadšení všech místních obyvatel," dodal výkonný ředitel BIC.
Tento rok se bude jednat již o třináctý podnik F1, který se v Bahrajnu uskuteční. Poprvé se v této blízkovýchodní zemi jelo v roce 2004, kdy vyhrál Michael Schumacher a v té samé sezóně získal i svůj poslední titul mistra světa.
Tribuna Původní cena Sleva Cena po slevě Hlavní tribuna 10 200 Kč 20 % 8 160 Kč Tribuna Batelco 8 160 Kč 10 % 7 344 Kč Tribuna v první zatáčce 6 800 Kč 20 % 5 440 Kč Tribuna University 4 080 Kč 10 % 3 672 Kč Tribuna Victory 4 080 Kč 10 % 3 672 KčCeny jsou převedeny z bahrajnského dináru za užití současného kurzu České národní banky, tedy 68,064 Kč za jeden dinár. Jedná se o vstupenky na celé tři závodní dny, tedy i na přidružené série. Děti do 12 let (včetně) mají vstupné za poloviční cenu.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.