Sauber se dohodl s Wehrleinem, který tak v letošní sezóně bude závodit po boku Marcuse Ericssona. Cesta pro Valtteriho Bottase z Williamsu k místu u Mercedesu je tak volná.
Po týdnech spekulací o tom, zda Nica Rosberga u Mercedesu nahradí Valtteri Bottas či Pascal Wehrlein, se zdá být řešení jasné. Německý mladík se dohodl s týmem z Hinwilu, zbytek tedy bude zřejmě již jen formalitou.
Ačkoliv se o postupu Wehrleina k volnému místu po odcházejícím mistrovi světa vážně uvažovalo, v jeho neprospěch hrál nedostatek zkušeností. Německý tým nechtěl jít do příliš velkého rizika - obzvlášť když by musel svého nováčka postavit proti své hvězdě, Lewisovi Hamiltonovi.
Podle dobře informovaných zákulisních zdrojů Mercedes se místo toho rozhodl pro přistoupení na podmínky Sauberu, který tak zaměstná jejich juniorského jezdce. Nyní se již dolaďují pouze poslední detaily smlouvy.
Umetl tak cestu Bottasovi, na jehož místo se vrací Felipe Massa, který se vrátí do akce hned poté, co oznámil konec své kariéry v F1. Brazilec bude v Grove působit ještě jednu sezónu, což je pro britskou stáj důležité vzhledem k tomu, že do role závodního jezdce vzala nezkušeného mladíka Lance Strolla.
Oficiální oznámení Bottase, Massy a Wehrleina stáje zřejmě vzájemně zkoordinují, aby se nikdo neocitl v podivné situaci.
Současná situace tedy znamená, že poslední volná místa zbývají už jen u Manoru, jenž vyjednává se novými investory. O závodění za poslední tým loňského šampionátu se zajímají Esteban Gutiérrez, Felipe Nasr či Rio Harjanto.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.