Vše odstartovalo včerejší prohlášení Maurizia Arrivabeneho o tom, že si Sebastian Vettel musí zasloužit svoji budoucnost u Ferrari. V rámci GP Japonska totiž Arrivabene italské televizi řekl, že Vettel nemá žádnou garanci ohledně své budoucnosti ve Ferrari. Podle Arrivabeneho se Vettel musí soustředit na svoji hlavní práci.
Někteří začali toto prohlášení šéfa závodního týmu Ferrari interpretovat jako politické prohlášení, které mělo rozehrát nějakou hru mezi Vettelem a Arrivabenem. Němec ale řekl, že vztah mezi ním a jeho šéfem je naprosto v pořádku: "Nevím, co řekl a nechci to moc tlumočit, ale vztah s ním si užívám," říká Sebastian Vettel.
"Když je něco, co se mi nelíbí, tak mu to řeknu a stejně tak to je i opačně. Není mezi námi nic, co bychom potřebovali řešit. Já i on se zaměřujeme na dosažení stejného cíle. Chceme vyhrávat závody a stát se silnějšími do budoucna." Jezdec však přiznává, že tato sezona nepřinesla to, v co on i Arrivabene doufali, jejich vztah to však ovlivnit nemělo.
"Obecně mohu říct, že si užívám velmi přímočarý vztah s ním. Stejně jako tým i já chceme dosáhnout výsledky. Letos byly závody, kdy jsem nebyl se sebou spokojený - dalo se v nich získat mnohem víc. Ale letos to bylo hodně nahoru a dolu. Nakonec výsledky, které jsme měli, nebyli úplně férové a odměňující co se týče rychlosti, kterou jsme ukázali během různých víkendů."
"Našim hlavním zájmem není nějak moc to sledovat. Tím je snažit se jako tým udělat progres do konce tohoto roku. Všechno z letošního roku přeneseme do toho příštího a to i přesto, že pravidla se mění. Takže spoustu věcí, které jsme se všeobecně naučili o tomto autě, nám pomohou příští rok."
Vettel řekl, že byl potěšen tím, že se mu v Suzuce podařilo v kvalifikaci porazit Red Bully. Avšak penalizace tří míst za nehodu s Nicem Rosbergem z minulého týdne, kterou si do Japonska přiváží z Malajsie, jej na roštu odsune za oba dva jezdce na Red Bullech. "Je to trať, na které lidé předpovídali, že budeme docela slabí, ale měli jsme velmi dobrý den. Auto bylo v kvalifikaci dobré a bylo to také velmi těsné. Myslím, že je to kombinace věcí. Zaprvé auto bylo o hodně lepší než vloni. Myslím, že je to trať, na které potřebujete silnější auto, abyste byli rychlejší. Rozdíly, také k autům před námi, jsou mnohem menší než na předchozích závodech. A zaměstnanci, které jsme sem přivezli, vypadají, že pracují opravdu docela šťastně."
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.