Fernando Alonso věří, že by ještě letos v některých závodech počínaje Singapurem mohl McLaren bojovat o umístění v první pětce a dokonce se vyrovnat i Ferrari.
McLareny ve Velké ceně Itálie skončili mimo body, to však vzhledem ke konfiguraci okruhu a výkonnosti své pohonné jednotky očekávali. "Dnes jsme neměli rychlost na body. Ale to jsme věděli - očekávali jsme to, když jsme sem jeli, takže šlo jen o potvrzení," uvedl Alonso.
Nejhorší závod sezóny z pohledu jejich balíku ale mají za sebou, proto se nyní těší na zbývající podniky, kde by mohli překvapit. A podle Španěla, který zajel nejrychlejší kolo Velké ceny Itálie, "přicházejí dobré časy."
"Od Singapuru bychom měli být pravidelně na bodech vzhledem k výkonnosti vozu, který nyní máme. V některých závodech, jako v Austinu, v Abú Zabí, bychom mohli v první pětce bojovat s Ferrari - doufám v to. Od Singapuru dále pro nás začne odlišný šampionát," věří dvojnásobný mistr světa.
"Auto se zdá být docela konkurenceschopné, takže bychom měli pohodlně dosahovat na body. Víme, co děláme. Známe své slabiny a silné stránky vozu. Přicházejí některé závody, jež by pro nás měli být dobré. Musíme je tedy perfektně zvládnout a získat co nejvíce bodů," vybízí Alonso svůj tým.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.