Bývalý šéf týmu Ross Brawn se nehodlá vrátit do Maranella, kde podle italského tisku končí technický ředitel James Allison, jenž se po náhlé smrti své manželky chce vrátit do Velké Británie.
Média spekulovala nad návratem Brawna kvůli jeho výroku "nikdy neříkej nikdy" pro britskou televizi, nic takového ale nenaznačil. Spíše naopak - uvedl, že je se svým životem nyní spokojený a že se už F1 naplno věnovat nehodlá. Ferrari Rosse sice neoslovilo, ale sám uvedl, že by je odmítl.
Podle Gazzetta dello Sport prožívá Ferrari "noční můru uprostřed léta." Prezident Sergio Marchionne uspořádal v Maranellu několik krizových schůzek a je více angažován do rozhodnutí závodního týmu. K Jamesovi Allisonovi již nemá takovou důvěru, a podle listu je po smrti své ženy i přes smlouvu na dva roky na cestě zpět do Británie, aby byl blíže svým dětem. Tam by mohl působit u Renaultu, ze kterého do Itálie přišel.
Celá situace je o to nepříjemnější, že týmy teď mají plné ruce práce - nejen s letošními vozy, ale také s přípravami monopostů pro rok 2017, kdy dojde k velkým technickým změnám. Tento projekt vede hlavní konstruktér Simone Resta, jenž po Allisonovi dočasně převzal i další kompetence.
Kandidátem na jeho místo se tak stává technický ředitel Toro Rosso James Key. Tomu se však do Maranella kvůli úzkým vazbám na Red Bull a dobrým vyhlídkám rakouského týmu moc nechce.
Navíc Sebastian Vettel, jenž příští rok zahájí třetí a dle současné smlouvy poslední rok v rudém týmu, žádá záruky, že se výkonnost týmu zlepší, jinak o prodloužení nechce jednat.
Řešením pro Ferrari by mohlo být otevřít konstrukční oddělení v Británii, kde je dostatek zkušených inženýrů, kterým se do Itálie nechce stěhovat. To však současný prezident Marchionne odmítá - ten chce mít vše na jednom místě v Maranellu. Vzhledem k tomu, že se nyní více zajímá o chod týmu a změny uvnitř, bychom se brzy mohli dočkat dalších velkých překvapení.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.