Red Bull povzbuzený vítězstvím ve Španělsku připravuje celou řadu novinek a věří, že nyní může soupeřit s Ferrari na všech okruzích. V Kanadě má navíc přijít na řadu významné vylepšení motoru Renault.
"Musím vzdát poklonu naším motorovým partnerům TAG Heuer, kteří odvedli dobrou práci na pokroku," chválil šéf týmu Christian Horner svůj motor, který sice odebírají od Renaultu, ale po vzájemné dohodě si ho přejmenovávají dle svého švýcarského sponzora. Francouzský výrobce se kvůli tomu příliš velké slávy po prvním vítězství od roku 2015 nedočkal.
Red Bull udělal pokroky se svým vozem a připravuje další zajímavé novinky: "Vzhledem k tomu, co máme ve vývoji pro nadcházející závody, tak si myslím, že mám velký důvod k optimismu."
"Pokud dostaneme to, co je ohlašována, tak nás to dostane do pozice, kdy budeme moci každý víkend přinejmenším závodit s Ferrari. Pak se snad budeme moci pokusit stáhnout ztrátu na Mercedes na některých okruzích," pokračuje Horner.
Tento víkend si v Barceloně vyzkoušejí novou pohonnou jednotku Renault, s nímž jsou těsně před prodloužením smlouvy na sezónu 2017. Šéf Red Bullu nevylučuje, že by s novým motorem mohli po úspěšném testu závodit už příští týden v Monaku.
"Pokud najdeme několik desetin na straně pohonné jednotky, pak to určitě s vděčností přijmeme. Uvidíme, jak půjde testování. Ale jestli se naskytne jakákoliv možnost na to, abychom byli v Monaku konkurenceschopnější, pak ji využijeme. Ale to je rozhodnutí pro kluky z Renaultu. My budeme testovat, a pak se podíváme na čísla," dodává Horner.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.