Ze čtyř závodů tři bodovaná umístění, to je na nováčka velice lichotivá bilance. Po dvou velmi dobrých výsledcích přišlo vystřízlivění v Číně, ale v Rusku se Grosjean opět vrátil na bodované příčky.
Manažer Günther Steiner proto cítí, že právě poslední dva závody naznačily, jak může nezkušenost amerického týmu omezit jeho šance v F1. Jako příklad uvádí právě Grosjeanovo osmé místo v Rusku, neboť na něm lze demonstrovat velký prostor pro zlepšení. Přes hodnocení francouzského pilota, který označil výsledek za "fantastický" se Steiner domnívá, že samotný začátek závodního víkendu prokázal značný nedostatek zkušeností.
"Opět se ukázalo, že jsme nezačali optimálně. Nás hlavní úkol je získat více dat, abychom byli ještě lepší. Jako tým musíme lépe reagovat na zvláštní situace. To byl případ Ruska, tam je specifická trať, kluzká s malou přilnavostí. Pokud máte zkušenosti, víte jak reagovat. A my jich v tuto chvíli zase tolik nemáme, takže naše rozhodnutí nejsou dostatečně rychlá, jinak bychom měli lepší výchozí pozici v kvalifikaci," hodnotí stav týmové práce Steiner.
"Bude to ještě nějaký čas trvat. »Nejmladší tým« před námi už funguje v F1 pět let, zatímco my jsme »staří« jen čtyři závody, takže mám za to, že proti nám mají určitou výhodu. Ale budeme na tom tvrdě pracovat a snažit se dosáhnout dalších bodovaných výsledků," slibuje Steiner.
Manažer týmu rovněž neláme hůl nad druhým pilotem Estebanem Gutiérrezem. Zatímco Grosjean získal už 22 bodů, Mexičan dosud vyšel vždy naprázdno. "Myslím, že Estebana zatím provázely smolné okolnosti, ale zlepšuje se. Na startu v Rusku se mu protočila kola a pak najel do Hülkenberga, to se stane. V kvalifikaci byl jen s malým odstupem za Grosjeanem, pro tým odvádí velmi dobrou práci," hodnotí Mexičana Steiner.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.