Ze čtyř závodů tři bodovaná umístění, to je na nováčka velice lichotivá bilance. Po dvou velmi dobrých výsledcích přišlo vystřízlivění v Číně, ale v Rusku se Grosjean opět vrátil na bodované příčky.
Manažer Günther Steiner proto cítí, že právě poslední dva závody naznačily, jak může nezkušenost amerického týmu omezit jeho šance v F1. Jako příklad uvádí právě Grosjeanovo osmé místo v Rusku, neboť na něm lze demonstrovat velký prostor pro zlepšení. Přes hodnocení francouzského pilota, který označil výsledek za "fantastický" se Steiner domnívá, že samotný začátek závodního víkendu prokázal značný nedostatek zkušeností.
"Opět se ukázalo, že jsme nezačali optimálně. Nás hlavní úkol je získat více dat, abychom byli ještě lepší. Jako tým musíme lépe reagovat na zvláštní situace. To byl případ Ruska, tam je specifická trať, kluzká s malou přilnavostí. Pokud máte zkušenosti, víte jak reagovat. A my jich v tuto chvíli zase tolik nemáme, takže naše rozhodnutí nejsou dostatečně rychlá, jinak bychom měli lepší výchozí pozici v kvalifikaci," hodnotí stav týmové práce Steiner.
"Bude to ještě nějaký čas trvat. »Nejmladší tým« před námi už funguje v F1 pět let, zatímco my jsme »staří« jen čtyři závody, takže mám za to, že proti nám mají určitou výhodu. Ale budeme na tom tvrdě pracovat a snažit se dosáhnout dalších bodovaných výsledků," slibuje Steiner.
Manažer týmu rovněž neláme hůl nad druhým pilotem Estebanem Gutiérrezem. Zatímco Grosjean získal už 22 bodů, Mexičan dosud vyšel vždy naprázdno. "Myslím, že Estebana zatím provázely smolné okolnosti, ale zlepšuje se. Na startu v Rusku se mu protočila kola a pak najel do Hülkenberga, to se stane. V kvalifikaci byl jen s malým odstupem za Grosjeanem, pro tým odvádí velmi dobrou práci," hodnotí Mexičana Steiner.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.