Jenson Button upozorňuje na to, že se musí ve výkonnosti zlepšit nejen Honda, ale také samotný McLaren v oblasti šasi MP4-31.
Honda oproti loňskému roku dosáhla zlepšení v oblasti systému pro rekuperace energie, přesto za ostatními výrobci motorů stále zaostává. Podle Buttona to ale není fér se zaměřovat jen na motor.
"Jsem si jistý, že nejde ani o to nejlepší auto v poli. Existují oblasti, ve kterých ho musíme zlepšit, stejně jako pohonnou jednotku. Nemůžete zkrátka ukázat prstem na jednu oblast, kterou je třeba vylepšit," vysvětluje pilot McLarenu.
"V Bahrajnu byste třeba nepředpokládali, že půjde o okruh, který nám sedí. Myslím si ale, že rychlost byla dost dobrá a že jsem měl šanci na získání dobrého výsledku," lituje Button poruchy, kvůli níž musel odstavit své auto - jinak mohl pomýšlet na umístění do sedmého místa.
Podle něj jsou nyní měřítkem v oblasti šasi i pohonné jednotky Mercedes a Ferrari: "Myslím, že když se snažíte nalézt výkon, jaký mají Mercedes a Ferrari, pak to bude vždy těžké, když jste pozadu, protože oni se pořád zlepšují. Proto je to těžké udělat velký pokrok ve výkonu spalovacího motoru."
"Kromě toho si nemyslím, že jsme někde nadoraz, zlepšujeme se tak, jak to očekáváme. Auto je hodně dobré. Nemyslím si, že by bylo tak dobré jako Ferrari nebo Mercedes, ale kromě nich neexistuje moc aut, které by podle mě byly silnější než to naše," dodává Button.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.