Nad některými závody se stahují mračna, jiné hledí vstříc budoucnosti s lehkým optimismem. V minulosti se na přetřes dostávaly nejčastěji závody na Monze a v Austinu, teď se otázky točí kolem Kanady a Maďarska.
Jak uvádějí kanadské noviny La Presse, do hledání dalších zdrojů nutných pro udržení Grand Prix Kanady se zapojil sám Bernie Ecclestone. Podle zmíněného periodika je boss F1 v kontaktu s quebeckými podnikateli, aby je přesvědčil, že promotér závodu François Dumontier zvládne všechny pohledávky v řádném termínu.
Společnost Octagon Racing Group v čele s Dumontierem, která pořádá na Circuit Gilles Villeneuve závody Grand Prix označuje za "komfortní", že se Ecclestone zkontaktoval s potenciálními partnery. "Není to nic nového. Vzhledem k tomu, že jsme hledali partnera, pokud pan Ecclestone osloví někoho, s kým by náš obchodní vztah fungoval, nemám nic proti tomu. S FOM máme platnou smlouvu do roku 2024 a pokud je mi známo, oba jsme připraveni ji dodržet," dodává Dumontier.
Maďaři jsou spokojeniZprávy z Budapešti říkají, že země, kde se jel v rámci oficiálního šampionátu F1 jediný závod za "železnou oponou", má na dalších let vystaráno. Podepsali další pětileté prodloužení existujícího kontraktu na pořádání Grand Prix Maďarska.
"Jde o prodloužení smlouvy na dalších pět let, což znamená, že náš závod má své místo v kalendáři F1 do roku 2026. Ačkoliv zatím nejsem kompetentní uvést podrobnosti kontraktu, mohu vám říci, že budeme po dalších pět let pořádat závody za velmi výhodných podmínek," uvedl pro list F1 Világ maďarský ministr národního rozvoje Miklós Seszták.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.