Od sezóny 2002, kdy Mika Salo dovezl debutující Toyotu při prvním startu na šestém místě se něco podobného povedlo ve stejném prostředí až nyní americkému týmu Haas. Gene Haas vidí v úspěchu a snaze jít poněkud jinou cestou přínos pro F1.
Navzdory některým okolnostem, na kterých Romain Grosjean vydělal, nelze úspěch americké sestavy podceňovat. Jak známo, historie se neptá na ty, kteří odstoupili, nýbrž kdo v konečné klasifikaci dojel na tom či onom pořadí. A tím se může pyšnit Haas.
Manažer Günther Steiner se rovněž domnívá, že tým se liší od většiny účastníků startovního pole svým přístupem k F1 jako takové - týká se to využití maximální povolené podpory ze strany Ferrari. "Bez pomoci Ferrari bychom neuspěli. To byl také důvod, proč jsme si řekli, že nebudeme postupovat jako jiné týmy, protože bychom se jen zařadili po jejich box. Byli bychom pět let bez bodů a jako u ostatních by naše nadšení vyprchalo. Proto jsme si řekli, že musíme vyzkoušet něco jiného, a jak se zdá, funguje to, ačkoliv jestli říkám »funguje to«, musím to tvrdit opatrně, protože nejdřív musíme svůj úspěch potvrdit," rozplývá se nadšením Steiner.
"Pro F1 je to dobrá věc, když může nastoupit nový tým a hned získat body. Ale pořád to je jen jeden závod, i když je zřejmé, že rychlostně se řadíme do středu pole, pro nás to je pozitivní zjištění. Budou určitě Grand Prix, kde se posuneme dopředu, v jiných zase spadneme víc dozadu, ale pořád se nacházíme v silné skupině," dodává Steiner.
Manažer týmu rovněž zdůrazňuje, že Grosjean si nyní obhájí své rozhodnutí odejít od Lotusu, později převzatého Renaultem, k americkému týmu. Tento přestup byl široce komentován a vyskytly se dokonce názory, že si Francouz může zničit kariéru. Steiner jeho přínos rovněž oceňuje: "Je rychlý, zkušený, umí pracovat s pneumatikami a navíc je mediálně známý. Odvedl práci, kvůli které jsme ho angažovali. Jeho výkon byl jedním sloven perfektní!"
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.