Skotský pilot, Paul di Resta, by se měl pro letošní sezonu dle britské BBC vrátit do Formule 1 na pozici rezervního jezdce Williamsu.
Di Resta, který hájil barvy týmu Force India mezi lety 2011 až 2013, by se měl účastnit většiny závodů v roli náhradníka za Valtteri Bottas anebo Felipeho Massu v případě potřeby. Avšak 29 letý jezdec bude i v následující sezoně pokračovat v barvách Mercedesu v DTM. Williams toto spojení zatím oficiálně nepotvrdil, ale potvrzení bychom se měli dočkat v následujících dnech.
Tento návrat Paula di Resty do F1 je poměrně překvapující, když se obecně mělo za to, že kariéra Skota ve Formuli 1 je po jeho odchodu z Force Indie před sezonou 2014 u konce. Navíc k jeho jmenování do role náhradního pilota dochází dost těsně před začátkem sezony. V případě toho, že by jeden ze stabilních pilotů Williamsu nemohl, tak by se di Resta ještě mohl v nějakém závodu F1 objevit.
Připomeňme, že Williams vloni začal sezonu bez rezervního pilota a následně jmenoval někdejšího týmového kolegu Paula di Resty, Andriana Sutila poté, co Valtteri Bottas nemohl v GP Austrálie startovat po problémech se zády. Ve hře tehdy bylo, že by Sutil nahradil Bottase v Malajsii, nakonec se ale Fin dokázal vyzdravit.
U Williamsu figuruje v roli vývojového pilota také 22 letý britský jezdec GP2, Alex Lynn. V roli vývojového pilota u britského týmu je však také 17 letý Kanaďan, Lance Stroll. Jen dodejme, že Williamsu dodává motory Mercedes, který Paula v DTM zaměstnává.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.