Generální ředitel Mercedesu je znepokojen výroky Bernieho Ecclestona a tvrdí, že negativní komentáře by neměl takto rozšiřovat mezi fanoušky.
Není žádnou novinkou, že Bernie Ecclestone se k současné F1 vyjadřuje spíše negativně. Pronesl však větu, která se Mercedesu vyloženě nezamlouvá.
"Formule 1 je nejhorší, co kdy byla. Neutratil bych své peníze, abych vzal svou rodinu na závod - v žádném případě. Jaký to má smysl, když moc dobře víte - a sázkové kanceláře taky vědí, nejsou hloupí -, že Lewis Hamilton bude pravděpodobně na pole position, a když ne, tak stejně vyhraje," prohlásil Ecclestone.
Poté ještě Ecclestone obvinil Mercedes a Ferrari, že ve Formuli 1 drží nepovolený kartel, aby mohli stanovit pravidla, a škodit tak sportu samému. Dieterovi Zetschemu, generálnímu řediteli Mercedesu, se však takové řeči nelíbí a je z nich znepokojený. Podle něj by si Ecclestone měl nechat komentáře tohoto typu pro sebe.
"Na Motor Show v Ženevě jsem určitě nešel na jeviště a neřekl, že bych nikdy neřídil Mercedes a zákazníci by to taky dělat neměli. Nerozumím tomu, jak někdo, kdo není jen CEO, ale i částečný vlastník, může o produktu takto mluvit. Pokud to tak cítí, mělo by se diskutovat v menších kruzích, ale ne rozhlašovat to jako na trhu," prohlásil o Ecclestonovi Dieter Zetsche.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.