Generální ředitel Mercedesu je znepokojen výroky Bernieho Ecclestona a tvrdí, že negativní komentáře by neměl takto rozšiřovat mezi fanoušky.
Není žádnou novinkou, že Bernie Ecclestone se k současné F1 vyjadřuje spíše negativně. Pronesl však větu, která se Mercedesu vyloženě nezamlouvá.
"Formule 1 je nejhorší, co kdy byla. Neutratil bych své peníze, abych vzal svou rodinu na závod - v žádném případě. Jaký to má smysl, když moc dobře víte - a sázkové kanceláře taky vědí, nejsou hloupí -, že Lewis Hamilton bude pravděpodobně na pole position, a když ne, tak stejně vyhraje," prohlásil Ecclestone.
Poté ještě Ecclestone obvinil Mercedes a Ferrari, že ve Formuli 1 drží nepovolený kartel, aby mohli stanovit pravidla, a škodit tak sportu samému. Dieterovi Zetschemu, generálnímu řediteli Mercedesu, se však takové řeči nelíbí a je z nich znepokojený. Podle něj by si Ecclestone měl nechat komentáře tohoto typu pro sebe.
"Na Motor Show v Ženevě jsem určitě nešel na jeviště a neřekl, že bych nikdy neřídil Mercedes a zákazníci by to taky dělat neměli. Nerozumím tomu, jak někdo, kdo není jen CEO, ale i částečný vlastník, může o produktu takto mluvit. Pokud to tak cítí, mělo by se diskutovat v menších kruzích, ale ne rozhlašovat to jako na trhu," prohlásil o Ecclestonovi Dieter Zetsche.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.