Italský tým sice první test v Barceloně stihne, nastoupí do něj ale pouze s přechodným zbarvením. To nové oficiálně ukáže až 29. února 2016.
Toro Rosso usilovně pracovalo na tom, aby stihlo připravit nové auto pro první předsezónní test, na řešení barev proto nezbylo dost času. Nabralo další zaměstnance, ti museli také odpracovat celou řadu hodin navíc, protože letos přecházejí z pohonných jednotek Renault na rok staré Ferrari.
Důležité je, že 22. února v Barceloně chybět nebudou: "Půjde o modré auto. Oficiálně ho představíme 29. února, protože se vším máme takové zpoždění. Chceme odvést také řádnou práci se zbarvením, takže auto představíme až potom v Barceloně," vysvětluje šéf týmu Franz Tost.
První nastartování proběhlo už včera, tým usilovně auto dokončuje: "V F1 máte vždy dva problémy - nestíháte a nemáte času nazbyt. To je vždycky stejné. Letos to není nic nového. Kvůli pozdnímu rozhodnutí, jaký motor budeme letos používat, se nicméně všechno trochu zpozdilo."
"Naši lidé ale odvedli fantastickou práci. Auto je téměř hotovo. Myslím, že dnes nastartujeme a že jedeme absolutně podle plánu. Proto si nedělám starosti o prvním test v Barceloně," dodal včera pro motorsport.com šéf Toro Rosso, jehož barvy budou i letos hájit Max Verstappen a Carlos Sainz.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.