Toto Wolff je přesvědčen, že Honda po minuloročním propadu opět zazáří a vyšvihne se zpět nahoru.
Šéf Mercedesu nemá vůbec pochybnosti o tom, že by japonská Honda letos nenapravila loňský propad. Minulý rok společnost bojovala s nespolehlivostí a nedostatkem výkonu svého hybridního motoru turbo V6. Když však měla Honda přes zimu čas na pohonné jednotce pracovat a předělat ji, Wolff si myslí, že je na dobré cestě.
"Honda je velká organizace se spoustou zdrojů a má pohonnou jednotku s nejpůsobivější křivkou vývoje až do roku 2015. I když pro ně byl minulý rok obtížný, pořád jsou velmi dobří a dosáhli pokroku i během sezóny. Nemám žádné pochybnosti o tom, že Honda bude v budoucnosti silným soupeřem," řekl Wolff pro Motorsport.com.
I Andy Cowell, šéf motorářského oddělení Mercedesu, si myslí, že Honda na tom bude líp: "Přišli rychle a učí se v předních řadách, ale jsou hodně odhodlaní a pracují s McLarenem, který je také odhodlán. Víme přesně, jak McLaren pracoval s daty, takže budou opravdu dobří." Nicméně poté se Cowell nechal slyšet, že koncept nulové velikosti není od Hondy to nejmoudřejší řešení.
Toto Wolf však kromě Hondy vyzdvihuje i tým Manor, který bude v roce 2016 používat pohonnou jednotku od Mercedesu. Prohlásil: "Manor udělá velký krok vpřed, a to nejen díky motoru. Je to skvělá skupina lidí, kteří spolu vycházejí - působiví jedinci s dobrým rozpočtem a správným úsudkem a Pascal Wehrlein v autě. Myslím, že auto i pilot budou mít dobré výsledky."
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.