Prezident Mercedesu Dieter Zetsche uvádí, že Red Bull je nikdy formálně nepožádal o dodávky pohonných jednotek.
Podle šéfa závodního týmu Christiana Hornera si majitel Red Bullu Dietrich Mateschitz s nevýkonným ředitelem Mercedesu Nikim Laudou na znamení o uzavření dohody na dodávky motorů Mercedes loni v létě podal ruce.
Rakouský tým pak žil v domnění, že letos přejde na Mercedesy, proto se snažil ukončit vztah s Renaultem. Poté, co však jednání se Stříbrnými šípy i s Ferrari na podzim selhala, bude letos pokračovat se svým francouzským partnerem. Podle prezidenta Mercedesu ale k formálnímu požadavku ze strany Red Bullu nikdy nedošlo.
"Nikdy nás o ně formálně nepožádali. Hovořilo se o tom, ale nikdy nepřišel oficiální požadavek," cituje Zetscheho italská La Gazzetta dello Sport. Podle něj to tedy není tak jednoduché, že by Mercedes zkrátka nechtěl svému soupeři poskytnout své motory.
Po dvou sezónách s hybridními pohonnými jednotkami by si šéf Mercedesu přál, aby se Ferrari zlepšilo a dalo jim pro dobro sportu více zabrat.
"Neřekl bych, že si dělám starosti [o Ferrari], ale je pravdou, že bych rád viděl skutečnou bitvu mezi námi a Ferrari o titul s tím, že bychom my skončili na špici. Souboj mezi dvěma týmy by byl pro Formuli 1 dobrý," dodává Zetsche.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.