V italské továrně týmu Toro Rosso dělají vše pro to, aby s novým vozem STR11, v jehož útrobách bude pohonná jednotka od Ferrari, stihli vše připravit už na první předsezonní testy do Barcelony.
Teprve na konci minulé sezony dostalo Toro Rosso definitivní potvrzení toho, že v roce 2015 nebude využívat služeb pohonných agregátů Renaultu a místo nich bude spoléhat na agregáty Ferrari z roku 2015. Italský tým tak musel učinit určité úpravy šasi, které bylo v té době již v pokročilé fázi vývoje. Hlavní změnou bude jeho větší délka.
V týmu pro toto mezidobí najmuli nově více než 100 lidí, aby se v továrně ve Faenze mohlo pracovat 24 hodin denně a to i přes svátky ke konci roku 2015. Tvrdá práce se začíná vyplácet, když nové šasi, které je konstruováno pro povinné nárazové testy FIA, by mělo v tomto týdnu projít homologací.
Jakmile bude šasi homologováno, tak Toro Rosso začne práci na šasi určeném pro první předsezonní test. Pokud by šasi testy neprošlo, tak se vše do testů nestihne. "Ano, rádi bychom měli pro naše potřeby více času, ale naše technické oddělení může počítat se spoustou zkušených lidí, kteří optimalizují čas, který máme. Naší šancí také je, že úvodní testy letos začnou o něco později než ty v roce 2015. Jsem optimista," řekl Franz Tost.
Rakušan také připustil, že je rád, že už nemusí spolupracovat s Renaultem: "Teď, s motory Ferrari v našich vozech, máme nový prvek, o němž nemusíme pochybovat. Spolehlivost [V6 motoru od Renaultu] nás vloni stála spoustu bodů, avšak i tým a piloti jsou z části zodpovědni za tyto špatné výsledky."
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.