Jak se blíží první testy a začátek sezóny jako takové, stále více se přetřásají možnosti nového týmu Gene Haase. Nepříliš dobrá bilance nováčků z posledních let stojí proti němu, ale americká stáj je považována za "jiný level".
Podobného názoru je většina týmů, které předvídají Haasovu týmu dobrou budoucnost a pasují ho jako téměř jistého adepta na bodované příčky, dost možná hned v prvním závodě. A to navzdory tomu, že týmy jako HRT, Manor nebo Caterham ve své první sezóně nic podobného nedokázaly.
Romain Grosjean byl oficiálně uveden jako pilot Haasu krátce po japonské Grand Prix. Manažer týmu Günther Steiner nyní doufá, že se jasně prokáže, jako důležitý krok jeho angažováním tým udělal. Podle něj jeho příchod vyvolal pozitivní efekt v oblasti náboru do týmových řad.
"Je mnohem obtížnější přilákat lidi a udržet si důvěryhodnost, zvláště když v loňském roce měly některé týmy velké problémy a Caterham F1 opustil. Je pak těžké dokládat, že máme dlouhodobé plány a hodláme závodit, když jsme doposud nemohli prokázat nic z toho, co děláme. Pro nás bylo největším úkolem přesvědčit lidi, k čemuž podpis smlouvy s Grosjeanem hodně napomohl. Pak si mohli říci »Jestli jim podepsal Grosjean, jeden z nejlepších pilotů F1, tak určitě vědí, co dělají a mají zájem dlouhodobě v F1 setrvat« a pozměnili svůj názor. Však nás také posléze oslovilo mnoho dobrých lidí se zájmem pro nás pracovat," vysvětluje Steiner.
Manažer týmu však současně znovu nabádá, aby si nikdo v souvislosti s Haas F1 Teamem nestavěl vzdušné zámky. "Budeme mít dobrý personál, ale nebude tu žádné velké jméno, jako třeba Adrian Newey. Myslím, že i s méně slavnými jedinci kolem sebe uspějeme," uzavírá Steiner.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.