Pokrok Ferrari z loňské zimy je podle Jensona Buttona důkazem toho, co může dokázat Honda před začátkem sezóny 2016. Italský tým údajně mezi sezónou 2014 a 2015 dokázal zvýšit výkon své pohonné jednotky až o 100 koní.
Zatímco v roce 2014 Scuderia nevyhrála ani jednou a skončila v šampionátu s 216 body až jako čtvrtá, letos dosáhla největšího pokroku ze všech týmů. Byla nejbližším soupeřem Mercedesu, vyhrála tři závody a dotáhla to na druhou příčku poté, co nasbírala téměř dvakrát více (428) bodů.
Na opačné straně roštu prožívala Honda s McLarenem šok kvůli bídné spolehlivosti i nedostatečné výkonosti své pohonné jednotky. Button ale na příkladu Ferrari vidí, že pokroku dosáhnout lze.
"Bylo to skvělé je vidět, jak zrychlili. Slyšel jsem zvěsti o tom, že během zimy přišli na to, jak zvýšit výkon o 100 koní. Nevím, jestli to je pravda či nikoliv. Je to jedno, kolik jich našli - bylo to ohromné a při mnoha příležitostech si to rozdávali s Mercedesem," hodnotí Button letošní výkony Ferrari.
"Bylo to příjemné pozorovat. Samozřejmě, že my musíme udělat ještě větší pokroky, pokud chceme dosáhnout totéž, to ale během zimy lze zvládnout," věří britský pilot svému McLarenu, který podle něj nemá žádné zásadní problémy ve svém partnerství s Hondou kvůli odlišné japonské kultuře či jinému způsobu práce.
"Podle mě se potíže vždy objevují na obou stranách, ale nemyslím si, že by veškerá vina připadala na Hondu, to vůbec ne. Tento rok jsme měli hodně problémů. Musíme je co nejdříve vyřešit, protože příští sezóna není příliš daleko. Pro nás půjde o dlouhou, náročnou zimu. Zároveň ale bude také vzrušující, protože se dočkáme mnoha zajímavých věcí," dodává Button.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.