Po neúspěšném roce se nové či staronové kontakty hledají obtížněji, ale v nedobré náladě se zablesklo světélko v dáli. Po předchozích letech úspěšné spolupráce byla uzavřena další etapa smluvního vztahu mezi McLarenem a bankovním ústavem Santander.
Od roku 2007 probíhala úspěšná spolupráce mezi McLarenem a Sandanderem. Do kampaní se zapojil i Brit Jenson Button a v paměti zákazníků zcela určitě zůstalo hned několik podařených televizních reklam. Stáj McLaren dopomohla Santanderu pevně zakotvit ve Velké Británii. Nyní obě strany uvedly, že byl uzavřeno nový pětiletý kontrakt, přičemž Button se nadále bude podílet na reklamních akcích Santanderu. mezi něž patřila i nedávná úspěšná kampaň Léto na kole (spadající pod program Santander Cycles).
Generální ředitel McLaren Marketing Ekrem Sami k tomu řekl: "McLaren a Sandander se od roku 2007 těší velice silnému a vzájemně prospěšnému vztahu. Naše obnovené partnerství demonstruje opodstatněnou víru ve schopnosti týmu s výhledem na úspěšnou budoucnost. Těšíme se na rozvoj vzájemných vztahů a doufáme, že naše následná cesta obou značek kráčejících od úspěchu k úspěchu bude stále zřetejnější."
Jeho kolega na postu vedoucího marketingu u pobočky Santander UK Keith Moor dodal: "Naše podpora McLarenu a Jensona Buttona hrála důležitou roli při budování silné pozice Santanderu v celém Spojeném království. Zařadili jsme se mezi čtyři nejprestižnější banky a rovněž se podíleli na nastartování schématu Santander Cycles v Londýně."
Se svým názorem se připojil i Jenson Button: "Jsem opravdu rád, stejně jako všichni členové týmu McLaren, že spolupráce se Santanderem pokračuje. Bylo to doposud velmi úspěšné partnerství a upřímně vyhlížím jeho pokračování. Jsem v první řadě závodník, ale také nadšený cyklista a tak se těším na další spolupráci v programu Santander Cycles, chci přesvědčit ještě více lidí, aby se do něj zapojili."
McLaren-Honda má v současné době uzavřených několik dlouhodobých partnerských smluv s řadou globálně renomovaných značek, mezi něž patří ExxonMobil, KPMG, CNN, GSK, SAP či AkzoNobel. Nedávno bylo rovněž potvrzeno prodloužení smlouvy s Hilton Worldwide a nově uzavřený kontrakt se značkou Chandon, patřící do obchodní skupiny Moët Hennessy (LVMH) Group.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.