Po neúspěšném roce se nové či staronové kontakty hledají obtížněji, ale v nedobré náladě se zablesklo světélko v dáli. Po předchozích letech úspěšné spolupráce byla uzavřena další etapa smluvního vztahu mezi McLarenem a bankovním ústavem Santander.
Od roku 2007 probíhala úspěšná spolupráce mezi McLarenem a Sandanderem. Do kampaní se zapojil i Brit Jenson Button a v paměti zákazníků zcela určitě zůstalo hned několik podařených televizních reklam. Stáj McLaren dopomohla Santanderu pevně zakotvit ve Velké Británii. Nyní obě strany uvedly, že byl uzavřeno nový pětiletý kontrakt, přičemž Button se nadále bude podílet na reklamních akcích Santanderu. mezi něž patřila i nedávná úspěšná kampaň Léto na kole (spadající pod program Santander Cycles).
Generální ředitel McLaren Marketing Ekrem Sami k tomu řekl: "McLaren a Sandander se od roku 2007 těší velice silnému a vzájemně prospěšnému vztahu. Naše obnovené partnerství demonstruje opodstatněnou víru ve schopnosti týmu s výhledem na úspěšnou budoucnost. Těšíme se na rozvoj vzájemných vztahů a doufáme, že naše následná cesta obou značek kráčejících od úspěchu k úspěchu bude stále zřetejnější."
Jeho kolega na postu vedoucího marketingu u pobočky Santander UK Keith Moor dodal: "Naše podpora McLarenu a Jensona Buttona hrála důležitou roli při budování silné pozice Santanderu v celém Spojeném království. Zařadili jsme se mezi čtyři nejprestižnější banky a rovněž se podíleli na nastartování schématu Santander Cycles v Londýně."
Se svým názorem se připojil i Jenson Button: "Jsem opravdu rád, stejně jako všichni členové týmu McLaren, že spolupráce se Santanderem pokračuje. Bylo to doposud velmi úspěšné partnerství a upřímně vyhlížím jeho pokračování. Jsem v první řadě závodník, ale také nadšený cyklista a tak se těším na další spolupráci v programu Santander Cycles, chci přesvědčit ještě více lidí, aby se do něj zapojili."
McLaren-Honda má v současné době uzavřených několik dlouhodobých partnerských smluv s řadou globálně renomovaných značek, mezi něž patří ExxonMobil, KPMG, CNN, GSK, SAP či AkzoNobel. Nedávno bylo rovněž potvrzeno prodloužení smlouvy s Hilton Worldwide a nově uzavřený kontrakt se značkou Chandon, patřící do obchodní skupiny Moët Hennessy (LVMH) Group.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.