Po neúspěšném roce se nové či staronové kontakty hledají obtížněji, ale v nedobré náladě se zablesklo světélko v dáli. Po předchozích letech úspěšné spolupráce byla uzavřena další etapa smluvního vztahu mezi McLarenem a bankovním ústavem Santander.
Od roku 2007 probíhala úspěšná spolupráce mezi McLarenem a Sandanderem. Do kampaní se zapojil i Brit Jenson Button a v paměti zákazníků zcela určitě zůstalo hned několik podařených televizních reklam. Stáj McLaren dopomohla Santanderu pevně zakotvit ve Velké Británii. Nyní obě strany uvedly, že byl uzavřeno nový pětiletý kontrakt, přičemž Button se nadále bude podílet na reklamních akcích Santanderu. mezi něž patřila i nedávná úspěšná kampaň Léto na kole (spadající pod program Santander Cycles).
Generální ředitel McLaren Marketing Ekrem Sami k tomu řekl: "McLaren a Sandander se od roku 2007 těší velice silnému a vzájemně prospěšnému vztahu. Naše obnovené partnerství demonstruje opodstatněnou víru ve schopnosti týmu s výhledem na úspěšnou budoucnost. Těšíme se na rozvoj vzájemných vztahů a doufáme, že naše následná cesta obou značek kráčejících od úspěchu k úspěchu bude stále zřetejnější."
Jeho kolega na postu vedoucího marketingu u pobočky Santander UK Keith Moor dodal: "Naše podpora McLarenu a Jensona Buttona hrála důležitou roli při budování silné pozice Santanderu v celém Spojeném království. Zařadili jsme se mezi čtyři nejprestižnější banky a rovněž se podíleli na nastartování schématu Santander Cycles v Londýně."
Se svým názorem se připojil i Jenson Button: "Jsem opravdu rád, stejně jako všichni členové týmu McLaren, že spolupráce se Santanderem pokračuje. Bylo to doposud velmi úspěšné partnerství a upřímně vyhlížím jeho pokračování. Jsem v první řadě závodník, ale také nadšený cyklista a tak se těším na další spolupráci v programu Santander Cycles, chci přesvědčit ještě více lidí, aby se do něj zapojili."
McLaren-Honda má v současné době uzavřených několik dlouhodobých partnerských smluv s řadou globálně renomovaných značek, mezi něž patří ExxonMobil, KPMG, CNN, GSK, SAP či AkzoNobel. Nedávno bylo rovněž potvrzeno prodloužení smlouvy s Hilton Worldwide a nově uzavřený kontrakt se značkou Chandon, patřící do obchodní skupiny Moët Hennessy (LVMH) Group.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.